Richmond - Postavení na startu: Helio Castroneves díky zrušené kvalifikaci z důvodu deště se postaví v dnešním závodě na ovále v Richmondu na startu do čela startovního pole.
Helio Castroneves odstartuje na ovále Richmond International Raceway již podruhé z Pole position, letoš však je to jeho třetí start z první pozice. Jeho čas 15.5645 při průměrné rychlosti 173.472 mil za hodinu byl dosažen v tréninku. Postavení na startu se tak opět stanovilo z kombinací výsledků obou tréninků."Já toto Pole potvrdím," říká Castroneves, který letos již startoval z Pole position ve Watkins Glen a Motegi. "Nechává mě to klidným, že se nejela kvalifikace. Pokaždé máme možnost se dostat na Pole bez kvalifikace, je to jakési požehnání tohoto sportu."
Scott Sharp (Delphi Fernandéz Racing) odstartuje poprvé (mimo Indy 500) od roku 2001 z úprvní řady, ze druhé pozice. Tehdy se mu to povedlo při závodě v Kentucky. Naopak Castroneves už startoval z top 5 sedmkrát za sebou a v Richmondu zaznamenal dvakrát Pole (naposled 2004). Byl právě uprostřed svého warm-up kola v kvalifikaci, když byla zastavena pro první kapky deště. Sam Hornish jr. a úřadující mistr šampionátu Dan Wheldon obsadí druhou řadu. Wheldon byl provizorním držitelem Pole, když spadly první kapky. Třetí řadu na startu zaplní Marco Andretti a Vitor Meira.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?