Cleveland - 1. kvalifikace: Bourdais překvapil, když na konci kvalifikace zajel nejrychlejší čas dne 56,851 a je na provizorním Pole position pro nedělní závod.
Navíc si na bodové konto připsal o jeden bod navíc, práve za vítězství v první kvalifikaci. Bourdais dlouho sledoval boj dvou kohoutů z konkurenčního týmu Forsythe Championship Racing, kde mezi sebou bojovali A.J. Allmendinger s Paul Tracym. Bourdais v závěru kvalifikace ale, jak je již o něm známo, překvapil celé startovní pole, když zajel nejrychlejší čas a zajistil si již 163. bod v roce. Bourdais má také jisté, že v neděli odstartuje z první řady. Allmendinger obsadil druhou a Tracy třetí pozici.
Allmendinger, vítěz posledního závodu v Portladnu a Paul Tracy si mezi sebou vymenili vedení v první kvalifikaci na okruhu v Burke Lakefront Airport pětkrát. Jejich sen o double pro tým Forsythe se však v závěru definitivně rozplynul. Tracy dokonce držel vedení do posledních metrů. Po průjezdu Bourdaise a Allmendingera však skončil až třetí.Za nimi zajel čtvrtý čas Justin Wilson, pátý Bruno Junqueira a šestý Nelson Philippe s vozem týmu CTE Racing - HVM.Foto: Champ Car Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.