Cleveland - 1. trénink: Cristiano da Matta po přesvědčivém výkonu z Portlandu v novém týmu, odstartoval slibně závodní víkend v Clevelandu.
Páteční první trénink, jak se říká - na rozježdění - začal nejlépe Cristiano da Matta, jenž v minulých dnech přestoupil z týmu Dale Coyne do RuSPORT, kde se mu daří. Po páté pozici v Portlandu, kde dosahoval příznivé výsledky i v trénincích to vypadá, že by se Cristiano mohl vrátit ke své bývalé slávě v seriálu Champ Car, kterou sklízel ještě před odchodem do Formule 1.
Alex tagliani s vozem týmu Australia Racing zajel druhý čas, třetí skončil Paul Tracy, jehož po svém přestupu k týmu docela dost zastínil A.J. Allmendinger, který na rozježděnou zajel čtvrtý čas, což ej dost slušné.
Bourdais, vedoucí jezdec šampionátu skončil až osmý a překvapivě dobře zajel Charles Zwolsman z Mi-Jack Conquest Racing, jenž obsadil v úvodu závodního víkendu šestou pozici.
Foto: Champ Car Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?