Tým Andretti Green Racing disponuje nejpočetnější sestavou jezdců, přesto jim však vítězství uniká.
Tony Kanaan v současné době drží páté místo v průběžném pořadí a jeho nejlepším výsledkem sezóny bylo třetí místo v St. Petersburgu a Motegi. „Richmond je má nejoblíbenější trať. Je velmi úzká, neustále řadíte, skoro jako na klasickém okruhu.“
Brian Herta se objeví v Richmondu již potřetí v kariéře. Vždy se kvalifikoval v první desítce, ale zatím nikdy nedojel lépe než čtvrtý. „Jsme zpět na trati, kde je důležité vyvážení vozu z čehož plyne rychlost na krátkých rovinkách. Krátké kola a pořád nějaký vůz před vámi znamená, že musíte být s monopostem perfektně sladěn.“
Dario Franchitti je v průběžném pořadí až na jedenáctém místě a do Richmondu se vrací vylepšit své druhé místo z loňského roku. „Okruh mám opravdu rád, pro nás všechny je to zábavné. Noční můrou bývají vozy o kolo zpět, trvá to pět až šest okruhů, než je všechny předjedete.“
Nováček sezóny Marco Andretti je celkově na třináctém místě, ale se svým vystoupením v sérii IRL může být nadmíru spokojen. „V Richmondu jsem nikdy nezávodil, naštěstí máme před závodním víkendem možnost na trati testovat. To mi dává jisté šance důkladně se naučit trať.“
foto: Jim Haines/IRL
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?