Tým Andretti Green Racing disponuje nejpočetnější sestavou jezdců, přesto jim však vítězství uniká.
Tony Kanaan v současné době drží páté místo v průběžném pořadí a jeho nejlepším výsledkem sezóny bylo třetí místo v St. Petersburgu a Motegi. „Richmond je má nejoblíbenější trať. Je velmi úzká, neustále řadíte, skoro jako na klasickém okruhu.“
Brian Herta se objeví v Richmondu již potřetí v kariéře. Vždy se kvalifikoval v první desítce, ale zatím nikdy nedojel lépe než čtvrtý. „Jsme zpět na trati, kde je důležité vyvážení vozu z čehož plyne rychlost na krátkých rovinkách. Krátké kola a pořád nějaký vůz před vámi znamená, že musíte být s monopostem perfektně sladěn.“
Dario Franchitti je v průběžném pořadí až na jedenáctém místě a do Richmondu se vrací vylepšit své druhé místo z loňského roku. „Okruh mám opravdu rád, pro nás všechny je to zábavné. Noční můrou bývají vozy o kolo zpět, trvá to pět až šest okruhů, než je všechny předjedete.“
Nováček sezóny Marco Andretti je celkově na třináctém místě, ale se svým vystoupením v sérii IRL může být nadmíru spokojen. „V Richmondu jsem nikdy nezávodil, naštěstí máme před závodním víkendem možnost na trati testovat. To mi dává jisté šance důkladně se naučit trať.“
foto: Jim Haines/IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.