Tým Andretti Green Racing disponuje nejpočetnější sestavou jezdců, přesto jim však vítězství uniká.
Tony Kanaan v současné době drží páté místo v průběžném pořadí a jeho nejlepším výsledkem sezóny bylo třetí místo v St. Petersburgu a Motegi. „Richmond je má nejoblíbenější trať. Je velmi úzká, neustále řadíte, skoro jako na klasickém okruhu.“
Brian Herta se objeví v Richmondu již potřetí v kariéře. Vždy se kvalifikoval v první desítce, ale zatím nikdy nedojel lépe než čtvrtý. „Jsme zpět na trati, kde je důležité vyvážení vozu z čehož plyne rychlost na krátkých rovinkách. Krátké kola a pořád nějaký vůz před vámi znamená, že musíte být s monopostem perfektně sladěn.“
Dario Franchitti je v průběžném pořadí až na jedenáctém místě a do Richmondu se vrací vylepšit své druhé místo z loňského roku. „Okruh mám opravdu rád, pro nás všechny je to zábavné. Noční můrou bývají vozy o kolo zpět, trvá to pět až šest okruhů, než je všechny předjedete.“
Nováček sezóny Marco Andretti je celkově na třináctém místě, ale se svým vystoupením v sérii IRL může být nadmíru spokojen. „V Richmondu jsem nikdy nezávodil, naštěstí máme před závodním víkendem možnost na trati testovat. To mi dává jisté šance důkladně se naučit trať.“
foto: Jim Haines/IRL
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?