Brazilec vede průběžné pořadí před Scottem Dixonem o 22 bodů a v následujícím závodě v Richmondu očekává další prvenství.
Tento víkend se seriál přesune na sedmý závod sezóny, SunTrust Indy Challange pořádaný na oválu Richmond. Tým Penske po úspěšném vystoupení v předcházejícím podniku v Texasu míří za dalším vítězstvím.
„Richmond je fantastická trať na kterou mám z roku 2005 skvělé vzpomínky,“ řekl Helio Castroneves, obhajující loňské vítězství. „Oproti minulému roku máme více času na trénink. Musíme správně nastavit převody, na krátkých tratích jako Richmond je to velmi důležité,“ pokračoval.
V roce 2005 startoval z pole-position Sam Hornish a než havaroval, po 42. kol jezdil ve vedení. Pak jej na čele vystřídal Castroneves o dosáhl zmiňovaného úspěchu. Hornish zde zvítězil v roce 2002.
„Richmond je nejkratší trať a proto také zábavná, protože neustále musíte bojovat,“ řekl Hornish. „Jeden okruh objedete za patnáct vteřin, pořád před sebou máte nějaké vozy. V minulosti jsme v Richmondu uspěli, doufám že se to podaří i letos.“
foto:Ron McQueeney/IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.