Brazilec vede průběžné pořadí před Scottem Dixonem o 22 bodů a v následujícím závodě v Richmondu očekává další prvenství.
Tento víkend se seriál přesune na sedmý závod sezóny, SunTrust Indy Challange pořádaný na oválu Richmond. Tým Penske po úspěšném vystoupení v předcházejícím podniku v Texasu míří za dalším vítězstvím.
„Richmond je fantastická trať na kterou mám z roku 2005 skvělé vzpomínky,“ řekl Helio Castroneves, obhajující loňské vítězství. „Oproti minulému roku máme více času na trénink. Musíme správně nastavit převody, na krátkých tratích jako Richmond je to velmi důležité,“ pokračoval.
V roce 2005 startoval z pole-position Sam Hornish a než havaroval, po 42. kol jezdil ve vedení. Pak jej na čele vystřídal Castroneves o dosáhl zmiňovaného úspěchu. Hornish zde zvítězil v roce 2002.
„Richmond je nejkratší trať a proto také zábavná, protože neustále musíte bojovat,“ řekl Hornish. „Jeden okruh objedete za patnáct vteřin, pořád před sebou máte nějaké vozy. V minulosti jsme v Richmondu uspěli, doufám že se to podaří i letos.“
foto:Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?