Tým Target Chip Ganassi Racing si z Texasu odváží rozporuplné pocity, neví zda má být spokojený či naopak.
I přestože odjezdil Dan Wheldon na čele více než polovinu závodu, prvenství ze své pozice vytěžit nedokázal. Tím šťastlivcem se stal Helio Castroneves a zvýšil svůj bodový náskok před Scottem Dixonem na 22 bodů. Ganassi ale nemůže mluvit o neúspěchu, jeho dva jezdci Dixon a Wheldon dojeli na druhém, resp. třetím místě.
„Chlapci v boxech odvedli skvělou práci. Kdyby jsme měli k dispozici ještě pár kol navíc, bylo by to mezi námi třemi velmi zajímavé (Castroneves, Dixon, Wheldon),“ řekl Dixon, který letos dojel šestkrát v TOP 10. „Rozhodně to pro nás byl z hlediska bodů dobrý závod.“
Jeho týmový kolega Wheldon odkroužil na čele 171 kol z celkových 200, ale v boxech jej zdržel problém s maticí kola. Wheldon boj nevzdal a ještě v posledním okruhu zajel nejrychlejší kolo v průměru 342 km/h. „Letos je to neuvěřitelně vyrovnané, ale jsem zklamaný, protože jsme dnes byli opravdu silní,“ řekl Wheldon.
Podnik v Texasu byl třetím nejrychlejším v historii série IndyCar, rychlostní průměr celého závodu byl 297 km/h.
foto: IRL
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?