 
            Tým Target Chip Ganassi Racing si z Texasu odváží rozporuplné pocity, neví zda má být spokojený či naopak.
I přestože odjezdil Dan Wheldon na čele více než polovinu závodu, prvenství ze své pozice vytěžit nedokázal. Tím šťastlivcem se stal Helio Castroneves a zvýšil svůj bodový náskok před Scottem Dixonem na 22 bodů. Ganassi ale nemůže mluvit o neúspěchu, jeho dva jezdci Dixon a Wheldon dojeli na druhém, resp. třetím místě.
„Chlapci v boxech odvedli skvělou práci. Kdyby jsme měli k dispozici ještě pár kol navíc, bylo by to mezi námi třemi velmi zajímavé (Castroneves, Dixon, Wheldon),“ řekl Dixon, který letos dojel šestkrát v TOP 10. „Rozhodně to pro nás byl z hlediska bodů dobrý závod.“
Jeho týmový kolega Wheldon odkroužil na čele 171 kol z celkových 200, ale v boxech jej zdržel problém s maticí kola. Wheldon boj nevzdal a ještě v posledním okruhu zajel nejrychlejší kolo v průměru 342 km/h. „Letos je to neuvěřitelně vyrovnané, ale jsem zklamaný, protože jsme dnes byli opravdu silní,“ řekl Wheldon.
Podnik v Texasu byl třetím nejrychlejším v historii série IndyCar, rychlostní průměr celého závodu byl 297 km/h.
foto: IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?