Ganassiho jezdci o závodě v Texasu

Dixon, Scott
Dixon, Scott, foto: IRL
iM3 11. června 2006 17:27
Sdílej:

Tým Target Chip Ganassi Racing si z Texasu odváží rozporuplné pocity, neví zda má být spokojený či naopak.

I přestože odjezdil Dan Wheldon na čele více než polovinu závodu, prvenství ze své pozice vytěžit nedokázal. Tím šťastlivcem se stal Helio Castroneves a zvýšil svůj bodový náskok před Scottem Dixonem na 22 bodů. Ganassi ale nemůže mluvit o neúspěchu, jeho dva jezdci Dixon a Wheldon dojeli na druhém, resp. třetím místě.

„Chlapci v boxech odvedli skvělou práci. Kdyby jsme měli k dispozici ještě pár kol navíc, bylo by to mezi námi třemi velmi zajímavé (Castroneves, Dixon, Wheldon),“ řekl Dixon, který letos dojel šestkrát v TOP 10. „Rozhodně to pro nás byl z hlediska bodů dobrý závod.“

Jeho týmový kolega Wheldon odkroužil na čele 171 kol z celkových 200, ale v boxech jej zdržel problém s maticí kola. Wheldon boj nevzdal a ještě v posledním okruhu zajel nejrychlejší kolo v průměru 342 km/h. „Letos je to neuvěřitelně vyrovnané, ale jsem zklamaný, protože jsme dnes byli opravdu silní,“ řekl Wheldon.

Podnik v Texasu byl třetím nejrychlejším v historii série IndyCar, rychlostní průměr celého závodu byl 297 km/h.

foto: IRL

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?