Tým Target Chip Ganassi Racing si z Texasu odváží rozporuplné pocity, neví zda má být spokojený či naopak.
I přestože odjezdil Dan Wheldon na čele více než polovinu závodu, prvenství ze své pozice vytěžit nedokázal. Tím šťastlivcem se stal Helio Castroneves a zvýšil svůj bodový náskok před Scottem Dixonem na 22 bodů. Ganassi ale nemůže mluvit o neúspěchu, jeho dva jezdci Dixon a Wheldon dojeli na druhém, resp. třetím místě.
„Chlapci v boxech odvedli skvělou práci. Kdyby jsme měli k dispozici ještě pár kol navíc, bylo by to mezi námi třemi velmi zajímavé (Castroneves, Dixon, Wheldon),“ řekl Dixon, který letos dojel šestkrát v TOP 10. „Rozhodně to pro nás byl z hlediska bodů dobrý závod.“
Jeho týmový kolega Wheldon odkroužil na čele 171 kol z celkových 200, ale v boxech jej zdržel problém s maticí kola. Wheldon boj nevzdal a ještě v posledním okruhu zajel nejrychlejší kolo v průměru 342 km/h. „Letos je to neuvěřitelně vyrovnané, ale jsem zklamaný, protože jsme dnes byli opravdu silní,“ řekl Wheldon.
Podnik v Texasu byl třetím nejrychlejším v historii série IndyCar, rychlostní průměr celého závodu byl 297 km/h.
foto: IRL
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?