Britský pilot stáje ART Grand Prix prokázal v dnešním dopoledním závodě opět svoji převahu a po startu z osmého místa letos již podruhé vyhrát jak sobotní, tak nedělní závod.
Startovní manévr zvládl včera osmý Porteiro výborně a v první zatáčce si udržel vedení před Piccionem, Pantanem, Piquetem. Tvrdě spolu bojovali Carroll a Hamilton. Zezadu startující Glock se vydal vstříc bojovnému výkonu skrz celé startovní pole. Opačný scénář potkal Premata, který byl po hodinách po Zuberovi druhým odstoupivším jezdcem závodu.
Porteiro zvyšoval náskok před Piccionem, brzdícím Piqueta. Následující Pantano vzdoroval Hamiltonovi. Dalším defenzivně naladěným jezdcem byl Fairuz Fauzy, který na sedmém místě odolával všem pokusům o předjetí. Tým Arden si dnes prožil velké zklamání, když spolu kolidovali oba jeho jezdci Ammermuller a zaskakující Jani. Následovala žlutá fáze k velké smůle vedoucího Porteira.
Hamilton zaútočil úspěšně na Pantana, později dostihl i Piqueta marně se snažícího pokořit Piccioneho. Porteiro znovu unikal na čele. Před Maggotts se objevila zmíněná trojice vedle sebe bok po boku, projet mohl však jen jediný a byl to dnes opět suverénní Hamilton, Brazilec musel až na trávu, díky čemuž ho překonali ještě Carroll a Pantano.
Hamilton se rychle blížil nezkušenému, přesto výborně jedoucímu Porteirovi ze stáje Campos. Španěl bojoval srdnatě a několik kol vzdoroval, přesto se neubránil. Vedoucí jezdec průběžného pořadí si následně jel pro své letošní páté vítězství s nejrychlejším kolem závodu na účtu.
Čtvrtý Carroll však cítil příležitost znovu vystoupit na stupně vítězů a když překonal Piccioneho, vedl až do konce závodu vláček jezdců na bodovaných pozicích těsně za zadním spoilerem tentokrát nechybujícího Porteira. Všichni útočili a zároveň bránili své pozice, ke změně ale už nedošlo.
Foto: www.gp2seriae.com
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?