...aneby jiný pohled jezdeckou změnu u RuSPORTu.
Já být Dale Coyne, tak mě to asi naštve. Představte si to. Máte tým v ChampCar, ale vlastně každý rok před sezónou neděláte nic jiného než že sháníte jezdce, který dokáže přinést dostatečný sponzorský příspěvek na celou sezónu. A když se vám náhodou povede sehnat nějaký peníz navíc a najmete si nějakého lepšího jezdce, tak Vám ho po pár závodech vyfoukne některý z lepších týmů.
Stejnětak jako loni, kdy od Coyne odešel Oriol Servia do Newman/Haas nahradit zraněného Junquieru, tak letos byl přetažen Cristiano da Matta do RuSPORTu. Dobrá stránka? Cristiano bude mít konečně zase super závodní náčiní a bude moci předvést co umí. Špatná stránka? ChampCar přijde o jediného Američana ve startovním poli. A to není pro především americkou formulovou sérii úplně dobrá zpráva.
Nevím tak úplně jaký pocit z této výměny mít. Těším se na to, že Cristiano bude prohánět Justina a snad i Bourdaise, ale zase ztrát Allmendingera je nepříjemná. Není pochyb o tom, že je to talent a společně s RuSPORTem toho hodně dosáhli.Foto: Champ Car Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.