Jeho nejrychlejší kolo bylo o jednu desetinu vteřiny rychlejší než ve včerejší kvalifikaci a Hornish se tak stává velkým favoritem závodu.
Poslední čtvrtý trénink se koná za účelem posledního nastavení vozu na závod. Jezdci se vždy snaží dovést monopost do boxu nepoškozen, jízdě v „balíku“ ostatních pilotů se tedy raději vyhýbají, aby nedošlo k havárii. Tento trénink tomu však vůbec neodpovídal, diváci na tribunách měli často možnost vidět dva vozy vedle sebe v jedné zatáčce, Američany řečeno: „two-wide battles“
Při závěrečné příležitosti seznámit se dokonale s tratí byla na krátko vyvěšena žlutá vlajka. Helio Castroneves přibyl k seznamu jezdců, které dohání Eddie Cheever Jr. k záchvatům zuřivosti. V minulém závodě ve Watkins Glen měl se synem bývalého jezdce formule 1 čest Marco Andretti, jenž díky Cheeverově nepozornosti přišel a průbežné třetí místo.
V posledním kole čtvrtého tréninku na Texas Motor Speedway si Cheever držel vnější stopu a Castroneves zamířil k vnitřní části okruhu. Cheever Brazilci nenechal ani kousek prostoru a Castroneves byl nucen vyjet na trávník, aby unikl havárii.
Při vjezdu do boxu pohrozil na stojícího Cheevera pěstí. Jakmile zastavil, ještě ani nesundal helmu a zamířil k Cheeverovi. Pravděpodobně si chtěl pohovořit o jeho závodním stylu.
Závěrečný trénink vyhrál Sam Hornish před Castronevesem, Wheldonem a Dixonem. „Banda čtyř“ opět diktovala tempo a v závodě se můžeme těšit na pěkné noční souboje o prvenství. Nešťastný Bryan Herta, který v kvalifikaci zajel jedenáctý nejrychlejší čas musel měnit motor a do závodu odstartuje jako osmnáctý.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?