Americký pilot série IRL získal již své třetí pole-position v roce a deváté v kariéře.
Od druhého Dana Wheldona jej dělilo pouhých 0.0041 vteřiny, naopak poslední Buddy Lazier zaostal za Hornishem o půl vteřiny. Závod na oválu Texas Motor Speedway se bude konat v noci ze soboty na neděli za umělého osvětlení.
„Vůz byl trochu pomalejší a nemohl jsem jet rychle, jak jsem potřeboval. Nakonec to ale na pole-position stačilo,“ těšil se ze svého úspěchu Hornish. Sezóna probíhá v duchu bojů mezi týmem Penske (Castroneves, Hornish) a týmem Ganassi (Wheldon, Dixon). Hornish získal důležité vítězství v Indianapolis 500, zatímco Dixon exceloval minulý týden na klasickém okruhu ve Watkins Glen.
Loňský vítěz Tomas Scheckter zajel pátý nejrychlejší čas, vedle něj se postaví Tony Kaanan. Nejlepší nováček roku Mario Andretti odstartuje z devátého místa. Týmový kolegové Tony Kaanan a Dario Franchitti jej sice překonali, ale i tak může být Andretti spokojen.
Naopak tým Bobbyho Rahala vyměnil podvozky Penske za Dallaru a jeho jezdci si na nové chování vozu ještě pořádně nezvykli. „Dallara má lepší přilnavost, ale ještě musíme najít cestu, jak být rychlejší,“ komentovala své patnácté místo Danica Patrick.
foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?