Americký pilot série IRL získal již své třetí pole-position v roce a deváté v kariéře.
Od druhého Dana Wheldona jej dělilo pouhých 0.0041 vteřiny, naopak poslední Buddy Lazier zaostal za Hornishem o půl vteřiny. Závod na oválu Texas Motor Speedway se bude konat v noci ze soboty na neděli za umělého osvětlení.
„Vůz byl trochu pomalejší a nemohl jsem jet rychle, jak jsem potřeboval. Nakonec to ale na pole-position stačilo,“ těšil se ze svého úspěchu Hornish. Sezóna probíhá v duchu bojů mezi týmem Penske (Castroneves, Hornish) a týmem Ganassi (Wheldon, Dixon). Hornish získal důležité vítězství v Indianapolis 500, zatímco Dixon exceloval minulý týden na klasickém okruhu ve Watkins Glen.
Loňský vítěz Tomas Scheckter zajel pátý nejrychlejší čas, vedle něj se postaví Tony Kaanan. Nejlepší nováček roku Mario Andretti odstartuje z devátého místa. Týmový kolegové Tony Kaanan a Dario Franchitti jej sice překonali, ale i tak může být Andretti spokojen.
Naopak tým Bobbyho Rahala vyměnil podvozky Penske za Dallaru a jeho jezdci si na nové chování vozu ještě pořádně nezvykli. „Dallara má lepší přilnavost, ale ještě musíme najít cestu, jak být rychlejší,“ komentovala své patnácté místo Danica Patrick.
foto: Ron McQueeney/IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.