Poprvé v historii IRL se týden po závodě Indianapolis 500 pojede další podnik v rámci šampionátu, tentokrát na závodním okruhu Watkins Glen Internacional Raceway.
Závod na této trati není jen druhou výjimkou v typicky oválném šampionátu, ale také začátek nabytého léta, kdy se během tří měsíců pojede devět podniků. Návrat k zatáčkám mnoho jezdců ocenilo, již v minulém ročníku se poprvé v historii IRL konal závod na klasickém okruhu a novinka měla u diváků i jezdců úspěch.
Marco Andretti se do Watkins Glen velmi těší: „Je to velmi náročný okruh. Eddie (Jones, hlavní šéfmechanik) a já hledáme správné nastavení, aby mohlo být auto konkurenceschopné.“
„Watkins Glen je velmi příjemná trať,“ prozradil Dario Franchitti, kterému více sedí klasické okruhy. „Náš tým v šampionátu neustále postupuje a v Indianapolis jsme zajeli dobrý výsledek. V nastavení vozu vycházíme ze St. Petersburgu, předpokládám jízdu vepředu a souboj o vítězství.“
„Loni v červnu jsem zde testoval, společně s Indy 500 je to závod, na který se nejvíce těším,“ řekl navrátilec Ryan Briscoe.
Vítěz předešlého podniku se naopak na klasickém okruhu příliš dobře necítí. Raději upřednostňuje oválné dráhy. Přesto si pomalu zvyká a v závodech „napravo“ dosahuje výrazného zlepšení.
foto: IndyCar Media
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?