Hornish jr. nedokázal držet krok s Wheldonem a Castroneves v jeho průběhu havaroval. To nebyla zrovna nadějná vyhlídka na vítězství…
A když už se zdálo, že se karta obrací, nastalo boxové nedorozumění a s tím související penalizace. Během žluté fáze zajel Hornish natankovat, jenže palivová hadice nešla vytáhnout a Hornish dostal pokyn jet. Podobnou situaci zažil Jenson Button při Grand prix San Marina, ovšem na rozdíl od Hornishe za ni nebyl potrestán. Americký jezdec týmu Penske dostal černou vlajku a musel projet boxovou uličkou. Nakonec vybojoval zpět pozici, ze které startoval a závod s druhým nejtěsnější rozdílem v historii Indianapolis vyhrál.
„S Michaelem, Mariem a samozřejmě s Marcem jsme nyní přáteli. Marco byl ve vedení a zbývalo jedno jediné kolo, je výjimečný,“ odpovídal majitel vítězného týmu Roger Penske.
Pět kol před cílem začal závěrečný souboj o nejcennější vítězství. V tom posledním vstávali diváci ze sedaček a sledovali Andrettiho s Hornishem. „Řekl jsem mu (Hornishovi) – přišel tvůj čas,“ pokračoval Penske. „Sam Hornish dosahoval na cílové rovince rychlosti 219 mph, zatímco Marco Andretti 214 mph a to byl obrovský rozdíl.“
Další závod se jede již tuto neděli ve Watkins Glen. Jedna ze dvou tratí v seriálu IRL, kde piloti nezatáčejí jen doleva. Watkins Glen hostí každoročně kromě IRL i závody seriálu NASCAR a v 60. letech na tento okruh zavítala i formule 1.
foto: Ron McQueeney/IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.