Jediná žena startující v 90. ročníku Indianapolis 500 je s výsledkem spokojená, přesto pociťuje jisté zklamání.
Patrick při své druhé návštěvě v Indy startovala z 10. místa na voze Panoz-Honda týmu Rahal Letterman Racing. V cíli si o jedno místo polepšila, ale stále zůstala pozadu oproti loňskému umístění, kdy byla klasifikována jako čtvrtá.
„Já ani můj tým jsme neudělali žádnou chybu. Oproti minulému roku jsme docílili výrazného zlepšení, jenže po celý měsíc nám chyběla rychlost z čehož vyplynul i výsledek závodu,“ řekla Patrick
Před poslední žlutou fází zajela do boxu natankovat, ale jakmile vyjela zpět na trať, havaroval veterán Al Unser jr. a byly vyvěšeny žluté vlajky. „To nás poškodilo,“ litovala Patrick, „myslím, že kdybych zajela do boxu v pravou chvíli, mohla jsem skončit mezi prvními pěti.“
Danica Patrick sice neměla nejrychlejší monopost, ale dokázala jej přivést na devátém místě bez jediného škrábnutí. Zklamání z výsledku v ní určitě koluje, nicméně pocit uspokojení, že „to“ zvládla a opět dojela do cíle prožívá taktéž.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?