Jediná žena startující v 90. ročníku Indianapolis 500 je s výsledkem spokojená, přesto pociťuje jisté zklamání.
Patrick při své druhé návštěvě v Indy startovala z 10. místa na voze Panoz-Honda týmu Rahal Letterman Racing. V cíli si o jedno místo polepšila, ale stále zůstala pozadu oproti loňskému umístění, kdy byla klasifikována jako čtvrtá.
„Já ani můj tým jsme neudělali žádnou chybu. Oproti minulému roku jsme docílili výrazného zlepšení, jenže po celý měsíc nám chyběla rychlost z čehož vyplynul i výsledek závodu,“ řekla Patrick
Před poslední žlutou fází zajela do boxu natankovat, ale jakmile vyjela zpět na trať, havaroval veterán Al Unser jr. a byly vyvěšeny žluté vlajky. „To nás poškodilo,“ litovala Patrick, „myslím, že kdybych zajela do boxu v pravou chvíli, mohla jsem skončit mezi prvními pěti.“
Danica Patrick sice neměla nejrychlejší monopost, ale dokázala jej přivést na devátém místě bez jediného škrábnutí. Zklamání z výsledku v ní určitě koluje, nicméně pocit uspokojení, že „to“ zvládla a opět dojela do cíle prožívá taktéž.
foto: IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.