Tradiční harmonogram dvou závodů byl v Monaku zkrácen na jediný sobotní. Hamilton prokázal, že jsou na něj upřeny pozorné oči ze světa F1 právem. Naopak Piquet pokračuje v nevýrazných výkonech.
Lewis Hamilton - ART Grand Prix, 1.Zvítězit v Monaku je vzrušující zážitek, je to historie a něco o čem sníte. Vyhrát zde a ještě k tomu z pole position, nemohl jsem si přát více.
Franck Perera - DAMS, 2.Dnes jsme měli rychlost, ale chyběla příležitost. Přesto to byl dokonalý víkend a můžeme se nyní uvolnit, neboť víme, že můžeme bojovat ve všech zbývajících závodech o umístění mezi prvními třemi.
Alexander Premat - ART Grand Prix, 3.Perfektní pocit. Měli jsme skvělou strategii, díky které jsme se dostali před Piccioneho. Jsem opravdu šťastný.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?