Tak dlouho se Paul Gentilozzi snažil zrealizovat svůj Team Brazil, až nakonec přišel se dvěma Evropany. Kolegou Holanďana Pastorelliho se stane Estonec Tonis Kasemets.
Dnešním dnem Paul Gentilozzi, majitel týmu Rocketsports, oficiálně oznámil, že se znovu vrátí na závodní tratě jako dvoučlenný tým. První dva závody odjel v jediném voze Antonio Pizzonia a Nicky Pastorelli.
Novým kolegou Pastorelliho se stane Estonec Tonis Kasemets, který má za sebou úspěšnou sezónu v sérii Atlantic. V loňském roce se mu podařilo třikrát zvítězit a celkově skončil v šampionátu na druhém místě.
S vozem ChampCar se Tonis svezl již loni a to při testech pro RuSPORT a Dale Coyne. Hodně fanoušků doufalo v jeho postup do ChampCar nebo v získání slušného místa v nové sérii Atlantic, avšak to se podařilo až nyní.
Smlouva je ale podepsána zatím jenom na 6 závodů, kdy prvním bude Portland ChampCar Grand Prix. Obě strany však doufají, že se podaří sehnat dostatek finančních prostředků na celý zbytek šampionátu.
Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?