Tak dlouho se Paul Gentilozzi snažil zrealizovat svůj Team Brazil, až nakonec přišel se dvěma Evropany. Kolegou Holanďana Pastorelliho se stane Estonec Tonis Kasemets.
Dnešním dnem Paul Gentilozzi, majitel týmu Rocketsports, oficiálně oznámil, že se znovu vrátí na závodní tratě jako dvoučlenný tým. První dva závody odjel v jediném voze Antonio Pizzonia a Nicky Pastorelli.
Novým kolegou Pastorelliho se stane Estonec Tonis Kasemets, který má za sebou úspěšnou sezónu v sérii Atlantic. V loňském roce se mu podařilo třikrát zvítězit a celkově skončil v šampionátu na druhém místě.
S vozem ChampCar se Tonis svezl již loni a to při testech pro RuSPORT a Dale Coyne. Hodně fanoušků doufalo v jeho postup do ChampCar nebo v získání slušného místa v nové sérii Atlantic, avšak to se podařilo až nyní.
Smlouva je ale podepsána zatím jenom na 6 závodů, kdy prvním bude Portland ChampCar Grand Prix. Obě strany však doufají, že se podaří sehnat dostatek finančních prostředků na celý zbytek šampionátu.
Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?