Zpravodajství z neočekávanějšího závodu roku Indy 500 již nepíše v superlativech o půvabné Danice Patrick.
Loňský rok se noviny zajímaly o její výkony na trati a před startem byla hvězdou podniku. Nyní je jasné, že Danicin tým Rahal Letterman Racing Panoz Honda nestačí na nejrychlejší vozy. Do této chvíle je nejlepší Američan Sam Hornish Jr. v týmu Penske Racing, který zajel jedno kolo průměrnou rychlostí 226.789 mil za hodinu, zatímco Danica Patrick a její týmový kolega Buddy Rice měli problém dosáhnout hranice 223 mil za hodinu.
Hlavní podíl na tom má podvozek Panoz zaostávající za konkurenční Dallarou. „Panoz je dobré a kvalitní auto, ale Dallara je tento rok rychlejší,“ říká jezdec Larry Foyt, který přesedlal na Dallaru.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?