Zpravodajství z neočekávanějšího závodu roku Indy 500 již nepíše v superlativech o půvabné Danice Patrick.
Loňský rok se noviny zajímaly o její výkony na trati a před startem byla hvězdou podniku. Nyní je jasné, že Danicin tým Rahal Letterman Racing Panoz Honda nestačí na nejrychlejší vozy. Do této chvíle je nejlepší Američan Sam Hornish Jr. v týmu Penske Racing, který zajel jedno kolo průměrnou rychlostí 226.789 mil za hodinu, zatímco Danica Patrick a její týmový kolega Buddy Rice měli problém dosáhnout hranice 223 mil za hodinu.
Hlavní podíl na tom má podvozek Panoz zaostávající za konkurenční Dallarou. „Panoz je dobré a kvalitní auto, ale Dallara je tento rok rychlejší,“ říká jezdec Larry Foyt, který přesedlal na Dallaru.
foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?