Nepříjemná nehoda v druhém závodě v Houstonu naštěstí nebude mít trvalé následky a Tagliani nastoupí v příštím závodě v Mexiku.
Nepříjemná příhoda potkala Alexe Taglianiho několik kol před cílem závodu v Houstonu. Po kolizi s Oriolem Serviou začal mít problémy se zadními brzdami, avšak v 90. kole se k tomu přidal zaseknutý plynový pedál a s tím se již nedalo nic dělat. Tag skončil v bariéře z pneumatik a ihned po vyproštění z vozu byl poslán na rentgen do Hermanovi Nemocnice.
Tam však naštěstí nezjistili žádnou zlomeninu, pouze pohmožděninu a tak mohl být Alex již druhý den propuštěn z nemocnice domů. Nyní se již zotavuje a pilně připravuje na další závod v Mexiku, kde byla potvrzena jeho účast.
Houston prý i přes poměrný divoký konec nebyl špatným závodem, rychlostí se Tagliani vyrovnal dlouho vedoucímu Dominguezovi a celkově byl s vozem i s pit stopy spokojený.
Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?