Nepříjemná nehoda v druhém závodě v Houstonu naštěstí nebude mít trvalé následky a Tagliani nastoupí v příštím závodě v Mexiku.
Nepříjemná příhoda potkala Alexe Taglianiho několik kol před cílem závodu v Houstonu. Po kolizi s Oriolem Serviou začal mít problémy se zadními brzdami, avšak v 90. kole se k tomu přidal zaseknutý plynový pedál a s tím se již nedalo nic dělat. Tag skončil v bariéře z pneumatik a ihned po vyproštění z vozu byl poslán na rentgen do Hermanovi Nemocnice.
Tam však naštěstí nezjistili žádnou zlomeninu, pouze pohmožděninu a tak mohl být Alex již druhý den propuštěn z nemocnice domů. Nyní se již zotavuje a pilně připravuje na další závod v Mexiku, kde byla potvrzena jeho účast.
Houston prý i přes poměrný divoký konec nebyl špatným závodem, rychlostí se Tagliani vyrovnal dlouho vedoucímu Dominguezovi a celkově byl s vozem i s pit stopy spokojený.
Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?