Nepříjemná nehoda v druhém závodě v Houstonu naštěstí nebude mít trvalé následky a Tagliani nastoupí v příštím závodě v Mexiku.
Nepříjemná příhoda potkala Alexe Taglianiho několik kol před cílem závodu v Houstonu. Po kolizi s Oriolem Serviou začal mít problémy se zadními brzdami, avšak v 90. kole se k tomu přidal zaseknutý plynový pedál a s tím se již nedalo nic dělat. Tag skončil v bariéře z pneumatik a ihned po vyproštění z vozu byl poslán na rentgen do Hermanovi Nemocnice.
Tam však naštěstí nezjistili žádnou zlomeninu, pouze pohmožděninu a tak mohl být Alex již druhý den propuštěn z nemocnice domů. Nyní se již zotavuje a pilně připravuje na další závod v Mexiku, kde byla potvrzena jeho účast.
Houston prý i přes poměrný divoký konec nebyl špatným závodem, rychlostí se Tagliani vyrovnal dlouho vedoucímu Dominguezovi a celkově byl s vozem i s pit stopy spokojený.
Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?