Po krátkých námluvách s NASCAR se Paul Tracy rozhodl prodloužit svoji kariéru v ChampCar. Uvidíme ho zde ještě dalších 5 let.
Tracy patří k nejzkušenějším pilotům startovního pole a mezi aktivními jezdci získal nejvíce vítězství i pole position. Za tým Forsythe jezdí již od roku 2003, před tím závodil za Coyne Racing, Newman Haas, Penske a KOOL Green.
A tak i přestože mu je již 38 let, rozhodl se podepsat prodloužení kontraktu v ChampCar u týmu Forsythe o dalších 5 let. Loni i letos zkoušel několik závodů v NASCAR, ale jak sám říká, "byla to zajímavá zkušenost a spousta zábavy, avšak nic není takové jako ChampCar. V ChampCar jsem si udělal jméno a také vybudoval svoji celou kariéru. Dlužím to fanouškům".
Uvidíme co Tracy v tomto "důchodovém" věku dokáže, techniku na to určitě bude mít, teď jen trochu toho štěstí...
Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?