Syn trojnásobného mistra světa Formule 1 dnes prokázal, že jeho ambice navázat na úspěchy otce v nejvyšší třídě automobilových závodů nejsou neoprávněné.
Nelson Piquet - Piquet Sports, 1.Doufal jsem v umístění mezi prvními šesti, dobrý start a dojet do cíle na pódiovém umístění, ale pole position jsem opravdu nečekal. Vzhledem k tomu, že jsem startoval odpoledne skoro bez tréninku, vyhrál jsem skoro o půl vteřiny a někteří konkurenti z průběžného pořadí šampionátu startují dále vzadu, je skutečně fajn.
Franck Perera - DAMS, 2.Měli jsme poměrně obtížný start do sezony, proto jsem s dnešním výsledkem opravdu spokojený a myslím si, že jsme zpět mezi nejlepšími podobně jako v zimních testech.
Lewis Hamilton - ART Grand Prix, 3.Mám radost, startujeme třetí a při dobrém startu se může stát cokoliv. Pokud budeme mít dobrou zastávku v boxech, jsem si jistý, že budeme mít dobrý závod.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?