Evropa - trénink; S tak vyrovnanými časy se dá očekávat nejen napínavá kvalifikace, ale i oba víkendové závody. První tři jezdci se vešli do jediné desetiny vteřiny.
Nejrychleji objel německý Nürburgring Jose Maria Lopez jezdící za tým Super Nova. Druhý čas s minimální ztrátou získal Lapierre (Arden) a následoval Carroll (Racing Engineering). Další slibný výkon předvedli jezdci nového týmu Trident. Zuberovi patří čtvrtý a Brunimu šestý čas.
Špatně vkročil do víkendu naopak vedoucí jezdec průběžného pořadí Nelson Piquet, který se po deseti minutách od začátku tréninku vrátil k mechanikům s technickými problémy a boxy více neopustil.
Pohromou pak byl dnešní volný trénink pro před sezonou papírově silnou stáj Fisichella Motorsport, jejíž jezdci Filippi a Tahinci byli nejen nejpomalejšími, ale na bodované pozice ztrácí dvě respektive tři vteřiny!
Zvláště první zatáčka dnes činila mladým jezdcům problémy a mimo dráhu zavítali Monfardini, Tahinci a bohužel i Zuber, který uvízl v kačírku a již svůj čas neměl příležitost zlepšit.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?