U nového týmu vládla po pátku a sobotě velká spokojenost, po šestém a pátém místě ve Valencii přidal Bruni pole position a první společné vítězství.
Gianmaria na domácí trati zazářil, ale lví podíl na tom měl i jeho tým. „Měli jsme perfektní zastávku v boxech při žluté fázi, musím všem poděkovat, je to jejich zásluha že jsem dnes vyhrál.“
Rychlá zastávka v boxech pomohla při závodě, ale proti Valencii byl vůz konkurenceschopnější. „Po Valencii jsme si sedli a hledali řešení. Byl jsem tři dny přímo v dílnách a tvrdě jsme pracovali na nastavení pro využití maxima od pneumatik. Tým mi věřil a dnes se ukázalo, že to fungovalo dobře, vůz byl hodně rychlý.“
Bruni přiznal, že na první pohled se zdálo, že bylo dnešní vítězství snadné, ale ve skutečnosti to tak lehké nebylo a soupeři byli také velmi rychlí a nebezpeční.
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?