U nového týmu vládla po pátku a sobotě velká spokojenost, po šestém a pátém místě ve Valencii přidal Bruni pole position a první společné vítězství.
Gianmaria na domácí trati zazářil, ale lví podíl na tom měl i jeho tým. „Měli jsme perfektní zastávku v boxech při žluté fázi, musím všem poděkovat, je to jejich zásluha že jsem dnes vyhrál.“
Rychlá zastávka v boxech pomohla při závodě, ale proti Valencii byl vůz konkurenceschopnější. „Po Valencii jsme si sedli a hledali řešení. Byl jsem tři dny přímo v dílnách a tvrdě jsme pracovali na nastavení pro využití maxima od pneumatik. Tým mi věřil a dnes se ukázalo, že to fungovalo dobře, vůz byl hodně rychlý.“
Bruni přiznal, že na první pohled se zdálo, že bylo dnešní vítězství snadné, ale ve skutečnosti to tak lehké nebylo a soupeři byli také velmi rychlí a nebezpeční.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?