Hvězda loňské sezony nikdy neslíbil IRL a americkému kontinentu prioritu, tou je pro Brita stále Formule 1, ale minimalizuje možná rizika nepodařeného přestupu.
„Formule 1 zůstává stále mým cílem,“ opakuje Dan Wheldon, který přiznal, že odmítl smlouvu od týmu BMW Sauber pro rok 2006 na pozici testovacího jezdce. „Neměl jsem zajištěno, že budu v roce 2007 závodit.“
Vítěz Indy500 i loňského šampionátu nechce být ve Formuli 1 jen do počtu, raději bude v IRL bojovat o vítězství a titul. „Mario Theissen, šéf BMW, je obdivuhodný muž, ale musím myslet především sám na sebe a svoji kariéru. Pokud zopakuji loňské výkony, budu mít pro přestup ještě lepší podmínky, zatím se ale plně soustředím na IRL.“
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?