Podle oficiálních materiálů BPA Antonína Charouze bude Tomáš Enge v Japonsku pilotovat vůz týmu Eddie Cheevera.
Nejúspěšnější český jezdec oblasti formulových vozů je v letošním roce zatím bez pravidelného angažmá. Podle jezdcova manažera je však šance na návrat do IRL reálná.
V tuto chvíli má Enge dohodnut jediný jeden start pro tým Cheever Racing při předposledním dubnovém víkendu, ale při dobrém výsledku může být po závodě vše jinak.
„Je to šance, ale nečekám příliš, na oválu jsem dlouho nejel a poprvé do vozu usednu bez testů hned k prvnímu tréninku,“ říká o japonském angažmá jezdec, který si loni z Motegi přivezl zlomeninu hrudníku.
Antonín Charouz ale tvrdí, že se Enge objeví i na legendárním Indy500 v Indianapolis.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?