Francouz vykročil za obhajobou svého titulu suverénně, po jednoznačném kralování v trénincích a kvalifikaci proměnil letošní první start v parádní demonstrační jízdu.
Bourdaisovu jednoznačnému vítězství však výrazně napomohl Mario Dominguez, jenž zavinil kontaktem s Tracym hromadnou kolizi v první zatáčce po startu. Tři favoriti Allmendinger, Tracy a Servia byli mimo hru okamžitě, Junqueira dovezl monopost jen k mechanikům.
Po skončení žluté fáze a restartu začal pilot stáje Newman/Haas svým pronásledovatelům výrazně ujíždět, druhé místo patřilo Wilsonovi, dále následovali Tagliani, Power a Dominguez.
Městský okruh si vybral svoji daň a závod dokončilo jen 11 vozů. Kromě suverénního Bourdaise a druhého Wilsona se problémům vyhnuli i třetí v cíli Tagliani a pátý da Matta.
Francouz v závěru po vítězství v kvalifikaci přidal ještě nejrychlejší kolo závodu a jako první projel pod vlající šachovnicí.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?