 
            Francouz vykročil za obhajobou svého titulu suverénně, po jednoznačném kralování v trénincích a kvalifikaci proměnil letošní první start v parádní demonstrační jízdu.
Bourdaisovu jednoznačnému vítězství však výrazně napomohl Mario Dominguez, jenž zavinil kontaktem s Tracym hromadnou kolizi v první zatáčce po startu. Tři favoriti Allmendinger, Tracy a Servia byli mimo hru okamžitě, Junqueira dovezl monopost jen k mechanikům.
Po skončení žluté fáze a restartu začal pilot stáje Newman/Haas svým pronásledovatelům výrazně ujíždět, druhé místo patřilo Wilsonovi, dále následovali Tagliani, Power a Dominguez.
Městský okruh si vybral svoji daň a závod dokončilo jen 11 vozů. Kromě suverénního Bourdaise a druhého Wilsona se problémům vyhnuli i třetí v cíli Tagliani a pátý da Matta.
Francouz v závěru po vítězství v kvalifikaci přidal ještě nejrychlejší kolo závodu a jako první projel pod vlající šachovnicí.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?