Španělsko, kvalifikace - Piquet v dnešní kvalifikaci potvrdil své letošní ambice a do odpoledního závodu odstartuje z nejvýhodnější pozice poté, co druhého Gommendyho porazil o celou polovinu vteřiny!
Dnešní kvalifikace prokázala velmi malé rozdíly mezi jezdci a můžeme se tak těšit na další vyrovnaný šampionát. O to výraznější je pak náskok mladého Brazilce, jenž sebral tři minuty před koncem do té doby suverénnímu Hamiltonovi pole position. Brita odsunul do druhé řady v úplném závěru ještě Gommendy z týmu iSport. Svoje výborné časy z předchozích testů potvrdil čtvrtým nejlepším kolem Valles z nepříliš favorizovaného týmu Campos.
„Dnes bylo těžké zajet čisté kolo, ale v samém závěru se mi jedno takové podařilo,“ řekl ihned po kvalifikaci syn trojnásobného šampiona Formule 1 Nelsona Piqueta s odkazem na hustý provoz na dráze a problémy svých soupeřů. Carroll nezvládl svůj vůz a po smyku mu patří pouze třinácté místo, podobně měli problémy i oba jezdci Fisichellova týmu, kterým i nadále patří zadní pozice. Yoshimotovu Dallaru zahalily na okamžik v boxech plameny, komisaři zasáhli okamžitě, přesto znamenal incident pro Japonce konec.
Více se jistě čekalo od Premata z mistrovského ART, ale především od jeho krajana Lapierra z týmu Arden, jenž bude startovat až z 21. pozice, zatímco jeho nový týmový kolega Ammermuller se postaví do řady čtvrté. Zklamáním jsou pak dosavadní výkony Timo Glocka, od kterého se jistě čekalo po zkušenostech s F1 a Champ Car více.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?