Cristiano da Matta nám připravil jedno velké překvapení. Dan Clarke si ho možná schová na později a Andrew Ranger by ho potřeboval zhruba do týdne.
Dale Coyne dnes překvapil celý motoristický svět. Čím? Oznámil více jak s týdením předstihem kdo pojede za jeho tým! A aby toho nebylo málo, jméno jezdce je opravdová bomba. Za volantem vozu s číslem 19 se totiž objeví šampión CART z roku 2002, Cristiano da Matta!
"Již několikrát jsme si přivoněli k vítězství, teď je na čase tu slast okusit," řekl Dale Coyne, majitel týmu. "Jsem opravdu pyšný na to, že jsme získali Cristiana a těším se na vzrušující sezónu."
Určitě je dobře, že da Matta nepostavil svoje ego do cesty pokračování své kariéře v ChampCar. V týmu, který je takovým Minardi ChampCar, může prakticky jenom příjemně překvapit.
Dalším potvrzeným jezdcem se před dvěma dny stal Brit Dan Clarke. Jako partnera k Nelsonu Phillipemu si ho vybral tým CTE Racing-HVM. Podepsání smlouvy předcházely testy minulý týden na okruhu v Sebringu, kde Clarke ukázal že jeho dobré výsledky z britské Formule 3 a Formule Ford nejsou jen náhodou a že dokže přinést opravdový talent.
Těžko říct, kdo bude u CTE jedničkou, jestli teprve 19letý Nelson Phillipe, který má již ale za sebou dvě sezóny v ChampCar, nebo 22letý Clarke, který však zatím s tak výkoným monopostem nezávodil.
Posledním, o kom se zmíním v tomto článku je Kanaďan Andrew Ranger. V několika médiích se objevila zpráva od jeho manažera, Alana Labrosse, že se dohodl s týmem MiJack/Conquest na startu Andrewa ve 4 závodech - Long Beach a 3 kanadské závody. Přáním samozřejmě je účast v celé sezóně, ale na tu se zatím shánějí peníze.
Foto: Augie Hermenegildo
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?