Cristiano da Matta nám připravil jedno velké překvapení. Dan Clarke si ho možná schová na později a Andrew Ranger by ho potřeboval zhruba do týdne.
Dale Coyne dnes překvapil celý motoristický svět. Čím? Oznámil více jak s týdením předstihem kdo pojede za jeho tým! A aby toho nebylo málo, jméno jezdce je opravdová bomba. Za volantem vozu s číslem 19 se totiž objeví šampión CART z roku 2002, Cristiano da Matta!
"Již několikrát jsme si přivoněli k vítězství, teď je na čase tu slast okusit," řekl Dale Coyne, majitel týmu. "Jsem opravdu pyšný na to, že jsme získali Cristiana a těším se na vzrušující sezónu."
Určitě je dobře, že da Matta nepostavil svoje ego do cesty pokračování své kariéře v ChampCar. V týmu, který je takovým Minardi ChampCar, může prakticky jenom příjemně překvapit.
Dalším potvrzeným jezdcem se před dvěma dny stal Brit Dan Clarke. Jako partnera k Nelsonu Phillipemu si ho vybral tým CTE Racing-HVM. Podepsání smlouvy předcházely testy minulý týden na okruhu v Sebringu, kde Clarke ukázal že jeho dobré výsledky z britské Formule 3 a Formule Ford nejsou jen náhodou a že dokže přinést opravdový talent.
Těžko říct, kdo bude u CTE jedničkou, jestli teprve 19letý Nelson Phillipe, který má již ale za sebou dvě sezóny v ChampCar, nebo 22letý Clarke, který však zatím s tak výkoným monopostem nezávodil.
Posledním, o kom se zmíním v tomto článku je Kanaďan Andrew Ranger. V několika médiích se objevila zpráva od jeho manažera, Alana Labrosse, že se dohodl s týmem MiJack/Conquest na startu Andrewa ve 4 závodech - Long Beach a 3 kanadské závody. Přáním samozřejmě je účast v celé sezóně, ale na tu se zatím shánějí peníze.
Foto: Augie Hermenegildo
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?