Cristiano da Matta nám připravil jedno velké překvapení. Dan Clarke si ho možná schová na později a Andrew Ranger by ho potřeboval zhruba do týdne.
Dale Coyne dnes překvapil celý motoristický svět. Čím? Oznámil více jak s týdením předstihem kdo pojede za jeho tým! A aby toho nebylo málo, jméno jezdce je opravdová bomba. Za volantem vozu s číslem 19 se totiž objeví šampión CART z roku 2002, Cristiano da Matta!
"Již několikrát jsme si přivoněli k vítězství, teď je na čase tu slast okusit," řekl Dale Coyne, majitel týmu. "Jsem opravdu pyšný na to, že jsme získali Cristiana a těším se na vzrušující sezónu."
Určitě je dobře, že da Matta nepostavil svoje ego do cesty pokračování své kariéře v ChampCar. V týmu, který je takovým Minardi ChampCar, může prakticky jenom příjemně překvapit.
Dalším potvrzeným jezdcem se před dvěma dny stal Brit Dan Clarke. Jako partnera k Nelsonu Phillipemu si ho vybral tým CTE Racing-HVM. Podepsání smlouvy předcházely testy minulý týden na okruhu v Sebringu, kde Clarke ukázal že jeho dobré výsledky z britské Formule 3 a Formule Ford nejsou jen náhodou a že dokže přinést opravdový talent.
Těžko říct, kdo bude u CTE jedničkou, jestli teprve 19letý Nelson Phillipe, který má již ale za sebou dvě sezóny v ChampCar, nebo 22letý Clarke, který však zatím s tak výkoným monopostem nezávodil.
Posledním, o kom se zmíním v tomto článku je Kanaďan Andrew Ranger. V několika médiích se objevila zpráva od jeho manažera, Alana Labrosse, že se dohodl s týmem MiJack/Conquest na startu Andrewa ve 4 závodech - Long Beach a 3 kanadské závody. Přáním samozřejmě je účast v celé sezóně, ale na tu se zatím shánějí peníze.
Foto: Augie Hermenegildo
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.