Homestead - 2. trénink: Dan Wheldon, úřadující šampion sezony 2005 se hned ve druhém tréninku ujal vedoucí pozice v tabulce výsledků, když vyhrál v chladném dni.
Časem 24.8004 nedal šanci dalšímu jezdci a společně se Scottem Dixonem obsadili první dvě pozice. Tým Target Chipa Ganassiho naznačil, jaké bude mít pro letošní sezonu ambice.
Zajímavostí letošní sezony zcela určitě bude návrat Eddieho Cheevera jr., který vynechal poslední dvě sezony a dnes po dvou letech absolvoval první soutěžní den. V prvním tréninku obsadil 12. pozici, ve druhém ji dokázal obhájit. Celkem odkroužil po 1,5 míle dlouhém ovále 90 kol. Slušný výkon, když si představíme, jak dlouhou pauzu měl, jeho tým opustil silný sponzor Red Bull a tým musel přejít z motorů Toyota na jediný motor ve startovním poli - Honda. Za povšimnutí rozhodně stojí třetí pozici Castronevese a čtvrtou pozici Hornishe jr. (oba Penske) a teprve až pátou pozici Tonyho Kanaana a šestého Bryana Hertu (oba Andretti Green Racing). Nováček šampionátu a syn Michaela Andrettiho Marco se umístil na 13. místě.
V prvním dni se zatím ztratila v nižších pozicích Danica Patrick.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?