Homestead - 2. trénink: Dan Wheldon, úřadující šampion sezony 2005 se hned ve druhém tréninku ujal vedoucí pozice v tabulce výsledků, když vyhrál v chladném dni.
Časem 24.8004 nedal šanci dalšímu jezdci a společně se Scottem Dixonem obsadili první dvě pozice. Tým Target Chipa Ganassiho naznačil, jaké bude mít pro letošní sezonu ambice.
Zajímavostí letošní sezony zcela určitě bude návrat Eddieho Cheevera jr., který vynechal poslední dvě sezony a dnes po dvou letech absolvoval první soutěžní den. V prvním tréninku obsadil 12. pozici, ve druhém ji dokázal obhájit. Celkem odkroužil po 1,5 míle dlouhém ovále 90 kol. Slušný výkon, když si představíme, jak dlouhou pauzu měl, jeho tým opustil silný sponzor Red Bull a tým musel přejít z motorů Toyota na jediný motor ve startovním poli - Honda. Za povšimnutí rozhodně stojí třetí pozici Castronevese a čtvrtou pozici Hornishe jr. (oba Penske) a teprve až pátou pozici Tonyho Kanaana a šestého Bryana Hertu (oba Andretti Green Racing). Nováček šampionátu a syn Michaela Andrettiho Marco se umístil na 13. místě.
V prvním dni se zatím ztratila v nižších pozicích Danica Patrick.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?