Penske představil svého dlouholetého inženýra Paula Kleina, jehož jmenovali do pozice DAG (data acquisition guy) pro vůz Sama Hornishe.
Klein pracuje u týmu Rogera Penskeho dvanáct let na různých pozicích a nyní dostal na starosti sběr, vyhodnocení a využití elektronických dat posbíraných mnoha čidly umístěnými v závodním voze pro optimalizaci výkonu celého balíku.
Cílem není nic menšího než další vítězství a porážka konkurence.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?