Jak jsem již několikrát zmínil, loňský šampión série Atlantic se velmi snažil o přestup do ChampCar. Dnes se mu to oficiálně podařilo.
Jako jezdce si ho dnes totiž oficiálně vybral tým MiJack/Conquest, kde se uvolnilo místo po Nelsonu Philippe.
Zwolsman, který pochází z Holandska, loni zvítězil v sérii Toyota Atlantic a odměnou za toto vítězství mu byla možnost účastnit se posledního závodu ChampCar v Mexiku. Za volantem třetího vozu týmu Australia odvedl dobrou práci, která nakonec vedla k získání místa na celou sezónu.
Conquest se pro Zwolsmana rozhodl nejen kvůli jeho talentu, ale také po dobrých zkušenost z testování, které proběhlo loni v prosinci. Charles se nejen velmi dobře sžil s týmem, ale také poskytnul několik dobrých poznatků k nastavení monopostu.
Jeho týmovým kolegou se asi v nejbližších dnech stane Andrew Ranger, který by měl u Conquestu pokračovat druhou sezónu a podle jeho manažera se mu podařilo zajistit několik dalších sponzorů.
Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?