Je mu teprve 19 let, ale už vstupuje do své 3. sezóny v ChampCar. Letos to bude ve stáji CTE-HVM.
V loňské sezóně se již z Nelsona stal jezdec, který může být pomalu označován za vycházející hvězdu. V týmu MiJack/Conquest předvedl několik světlých momentů a tak má před sebou určitě pozitivní budoucnost.
Pro letošek se ale rozhodil spojit síly s týmem CTE Racing - HVM. Na jeho uvolněné místo v týmu Conquest se prý chystá loňský šampión série Atlantic, Holanďan Charles Zwolsman.
CTE-HVM je kvalitní tým, ale loni mu chyběla stabilita v jezdeckém obsazení. Tu by mohlo angažování Nelsona přinést, protože za ním stojí finanční podpora rodinných firem.
Že má rodina Philippe ChampCar v oblibě potvrdilo i angažování mladšího bratra Nelsona, Richarda, do nově vytvořeného týmu Forsythe Racing v sérii Atlantic.
Foto: ChampCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?