Laguna Seca - 2.tréning: Podmienky na americkej trati sa oproti prvému tréningu zlepšili a tentokrát na suchom asfalte potvrdilo dominanciu opäť Francúzsko.
Forma, s ktorou nastupujú Francúzi do každých pretekov nechýba tímu ani v zámorí a výsledok tretieho tréningu tomu nasvedčuje aj keď s veľmi tesným odstupom iba siedmich tisícin sekundy zaostalo auto Južnej Afriky pilotované Stephenom Simpsonom.
Teplejšie podmienky znamenali dosahovanie lepších časov a napriek výraznejším posunom v štartovnom poli zostal v tomto smere na rovnakej úrovni výkon českého tímu, keď oproti rannej polosuchej jazde si Tomáš Enge polepšil o jedno miesto.
USA - Laguna Seca, Kalifornia - výsledky 2. tréningu (PDF)
Foto: Sutton Motorsport Images
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.