Šampionát A1GP pokračuje o tomto víkendu předposledním podnikem, který hostí kalifornská Laguna Seca. Český tým bude opět reprezentovat Tomáš Enge.
Světový pohár motoristického sportu pokračuje nakonec tento víkend podle plánu, ačkoliv ještě o posledním víkendu prosákly informace, že silné deště narušily přípravu tratě natolik, že závod bude zrušen. Pořadatelé vyvinuli zvýšené úsilí a jezdce čeká závod na krásné a náročné trati, jejíž nejznámější zatáčkou je Vývrtka. Enge se vrací na své oblíbené místo, v Laguně Seca triumfoval hned při svém prvním startu v roce 2002, kdy společně s Peterem Koxem vyhrál s Ferrari 550 Maranello třídu GTS závodu American Le Mans Series. O rok později projeli rovněž cílem jako první, ale prasklý airbox znamenal později vyloučení ze závodu. Český tým chce pokračovat v bodovém zisku z Mexika, kde bodoval v obou závodech, momentálně je na 11. místě A1GP.
Tomáš Enge: „Laguna Seca je nádherná trať a jedna z mých velice oblíbených, takže na tento víkend se hodně těším. Otazník je, co s tratí udělaly současné deště. Dvojnásobný bodový zisk z Mexika je před posledními dvěma závody dalším povzbuzením a věřím, že výsledkově to o tomto víkendu minimálně zopakujeme. Znalost tratě určitě není na škodu, zvláště když jde pro nováčky o poměrně náročný okruh.“BPA sport marketing, a.s.Foto: Sutton Motorsport Images
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?