Tím Česka dúfal, že osud sa mu nakloní viac, než v predchádzajúcich pretekoch a šieste miesto v pretekoch dávalo slušný základ do šprintu.
V šprinte bojoval Tomáš Enge so svojím kolegom zo šampionátu Indy Car Bryanom Hertou a po jeho zdolaní skončil v cieli na piatom mieste. Táto štartovná pozícia do hlavných pretekov znamenala sľubný výsledok.
Väčšina štartovného poľa sa vybrala na skorú zastávku v boxoch. Tomáš Enge zašiel medzi poslednými, ale po problémoch s výmenou kolies sa zaradil na ôsme miesto. Napriek následovnej strate svojej pozície Robbie Kerrom sa postupne dostal pred rakúske a novozélandské auto.
Tomáš EngeMyslím, že so šprintom môžeme byť relatívne spokojní. Stratil som tam nejaký čas za Hertom, jeho predbehnutie nebolo jednoduché a čelo bolo už ďaleko. Do cieľa som následne šiel v kľudnom tempe, nemalo zmysel riskovať piaté miesto. Hlavné preteky začali dobre a až do zastávky v boxoch to vyzeralo nádejne. Pri výmene kolies sme mali problém s maticou na kolese a stratili sme viac, ako 10 sekúnd. Nepomohlo nám ani bezpečnostné auto. Nepodarilo sa mi dostatočne zahriať pneumatiky a po reštarte som prišiel o jedno miesto. Nakoniec som aspoň dokázal predbehnúť dve autá a získať siedme miesto, ale úprimne povedané od hlavných pretekov som očakával viac.
Antonín Charouz, šéf tímu:Po predchádzajúcich pretekoch sme konečne dokončili oboje preteky na bodoch, takže to je určite lepšie. Šprint bol OK, ale v hlavných pretekoch sme mohli skončiť lepšie. Bohužiaľ sme nenačasovali našu zastávku ideálne, ale hlavným problémom bola zaseknutá matica kolesa. Každopádne sme bodovali, Tomáš opäť ukázal dobrú rýchlosť, takže sme celkovo spokojní.
Zdroj + Foto: BPA sport marketing, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.