O kom se ještě neříkalo, že by mohl jezdit za PKV, ten snad jako by ani nebyl. Nedávno se k řadě dalších připojila dvě stará známá jména.
Posledním adpetem na sedadlo vedle Katherine Legge, která již byla oficiálně potvrzena, je Kanaďan Patrick Carpentier. Jak jsem již psal dříve, Patrick již nepočítá se s návratem do IRL, protože jeho tým přišel o sponzora Red Bull, a tak se poohlíží jinde. Podle kanadského serveru TSN by jeho budoucnost mohla být spojena právě s týmem PKV a rozhodnout by se prý mělo již velmi brzo.
Pánové Pettit, Kalkhoven a Vasser zřejmě shání vedle mladé Katherine nějakého zkušeného jezdce, protože se také vyrojily spekulace o možném návratu Mexičana Michela Jourdiana. Ten opustil ChampCar poté, co přišel o svého osobního sponzora Gigante, a od té doby se věnuje většinou závodům NASCAR. Michel je však stále hodně populární v Mexiku, závodit zřejmě také nezapomněl a zkušeností má na rozdávání.
Adeptů na druhý vůz PKV tak stále přibývá. V řadě již stojí Cristiano da Matta, Georgio Pantano, Ryan Briscoe, Ryan Dalziel, Frank Montagny a možná i další. Jimmy Vasser sice stále ještě oficiálně neoznámil ukončení kariéry, ale ve světle posledních událostí se zdá že se spíše bude věnovat vedení týmu a podpoře Katherine Legge v její první sezóně v ChampCar.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?