Český tím sa dokázal vysporiadať s technickými problémami z posledného tréningu a Tomáš Enge predviedol bezchybnú jazdu v posledných dvoch kvalifikáciách.
Sobota pre Česko nazačala príliš dobre. Tím prišiel prakticky o celý posledný tréning kôli vynechávaniu motora. Situácia bola o to nepríjemnejšia, pretože po piatkovom daždi to bol prvý tréning v suchých podmienkach a Enge odjazdil iba osem kôl vrátane zavádzacích. Tím tak musel zvoliť inú stratégiu a rozhodol sa prvé dve časti kvalifikácie venovať tréningu za sucha. Postup sa oplatil a v posledných dvoch častiach zajazdil Tomáš Enge tretí a šiesty najlepší čas, čo mu zabezpečilo miesto v tretej rade.
Tomáš Enge:"Po ranných problémoch je pre mňa konečné poradie pozitívnym prekvapením. Do kvalifikácie sme šli v podstate bez akéhokoľvek poriadného jazdenia na suchu a očakával som, že skončíme niekde medzi 10. až 15. miestom. Napriek tomu tím odviedol skvelú prácu na nastavení auta a ja som získal dobrý cit pri prvých dvoch kvalifikačných jazdách. Nové pneumatiky sme šetrili až na posledné dve jazdy a dokázal som poskočiť do tretej rady. Som presvedčený, že zajtra budeme konkurencieschopní a dúfam, že sa nám vyhnú problémy."
Antonín Charouz, šéf tímu: "Kôli vynechávaniu motora sme prišli o posledný tréning a to narušilo našu prípravu na kvalifikáciu. Našťastie sme ju dokázali čiastočne zachrániť a tretia rada je za týchto podmienok veľmi dobrým výsledkom. Tomáš bol v ťažkej situácii, ale dobre sa s tým vysporiadal. Myslím, že keby sme mali normálny posledný tréning, boli by sme minimálne v prvej štvorke. V pretekoch musíme zachovať chladnú hlavu a dostať sa čistým spôsobom do cieľa."
Zdroj+Foto: BPA sport marketing a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?