Neskorší útok znamenal tretiu radu

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: BPA sport marketing, a.s.
Jozef Smrtník 26. února 2006 11:10
Sdílej:

Český tím sa dokázal vysporiadať s technickými problémami z posledného tréningu a Tomáš Enge predviedol bezchybnú jazdu v posledných dvoch kvalifikáciách.

Sobota pre Česko nazačala príliš dobre. Tím prišiel prakticky o celý posledný tréning kôli vynechávaniu motora. Situácia bola o to nepríjemnejšia, pretože po piatkovom daždi to bol prvý tréning v suchých podmienkach a Enge odjazdil iba osem kôl vrátane zavádzacích. Tím tak musel zvoliť inú stratégiu a rozhodol sa prvé dve časti kvalifikácie venovať tréningu za sucha. Postup sa oplatil a v posledných dvoch častiach zajazdil Tomáš Enge tretí a šiesty najlepší čas, čo mu zabezpečilo miesto v tretej rade.

Tomáš Enge:"Po ranných problémoch je pre mňa konečné poradie pozitívnym prekvapením. Do kvalifikácie sme šli v podstate bez akéhokoľvek poriadného jazdenia na suchu a očakával som, že skončíme niekde medzi 10. až 15. miestom. Napriek tomu tím odviedol skvelú prácu na nastavení auta a ja som získal dobrý cit pri prvých dvoch kvalifikačných jazdách. Nové pneumatiky sme šetrili až na posledné dve jazdy a dokázal som poskočiť do tretej rady. Som presvedčený, že zajtra budeme konkurencieschopní a dúfam, že sa nám vyhnú problémy."

Antonín Charouz, šéf tímu: "Kôli vynechávaniu motora sme prišli o posledný tréning a to narušilo našu prípravu na kvalifikáciu. Našťastie sme ju dokázali čiastočne zachrániť a tretia rada je za týchto podmienok veľmi dobrým výsledkom. Tomáš bol v ťažkej situácii, ale dobre sa s tým vysporiadal. Myslím, že keby sme mali normálny posledný tréning, boli by sme minimálne v prvej štvorke. V pretekoch musíme zachovať chladnú hlavu a dostať sa čistým spôsobom do cieľa."

Zdroj+Foto: BPA sport marketing a.s.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?