Na okruhu Paul Ricard se sešlo celé startovní pole 26 pilotů k prvnímu společnému testu. Čeká nás dlouhá sezona, ale favorizované stáje byly po oba dva dny na čelních pozicích výsledkových tabulek.
Ve středu dominovali Lewis Hamilton a Jose Maria Lopez. Hamiltona sice čeká v GP2 debut, ale po oba dva dny zajížděl lepší časy než favorizovaný týmový kolega ze stáje ART Grand Prix Premat.
Lopez bude podle plánů stáje Super Nova útočit na titul a dosavadní výsledky potvrdily jeho rychlost. Ve čtvrtek byl nejrychlejší další favorit Nelson Piquet Jr.
Druhý den testů ale přinesl překvapení v případě úplně nové stáje Trident. Dopoledne byli v Top 8 jak Bruni, tak nováček Zuber. Odpoledne zajel Rakušan Andreas Zuber dokonce třetí čas, Bruni měl ale problémy.
Dobrou formu prokázal i Adam Carroll, který se zabydluje v týmu Racing Engineering a po oba dva dny se umístil v Top 10.
Nezklamal Malajec Fairuz Fauzy, jenž startuje s druhým vozem Super Nova a opětovně mu patřila místa v zadní části výsledkových listin.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?