Seriál A1GP sa po prvý krát presunul za veľkú mláku. V obsadení došlo k radikálnej zmene najmä na poste amerického tímu, Kanady a domáceho Mexika.
Po úspešnom umiestnení Salvadora Durana v posledných pretekoch na pódiovom umiestnení počas šprintu na Indonézskej trati v Sentule, dôjde v tíme k zmene pilota práve na domácej trati. Tím sa prekvapivo rozhodol pre Davida Martineza, ktorý má s domácou traťou väčšie skúsenosti počas pôsobenia v juniorských súťažiach.
Americký tím v domnení po lepšom výsledku siahol po zbrani zo seriálu Champ Car, tak ako tímy Kanady, Brazílie a Malyzie. V kalendári tohto zámorského seriálu sa trať v Monterrey takisto nachádza a preto sa od týchto pilotov očakáva väčšia skúsenosť.
Parque Fundidora Monterrey, Mexiko - nominovaní jazdci:
A1 TímJazdec 1Jazdec 2Jazdec 3AustráliaChristian JonesMarcus Marshall RakúskoPatrick Friesacher BrazíliaChristian FittipaldiTuka Rocha KanadaPatrick CarpentierSean McIntosh ČínaTengyi JiangMa Qinghua Česká republikaTomas Enge FrancúzskoNicolas LapierreAlexandre Premat NemeckoTimo Scheider Veľká BritániaRobbie Kerr IndonéziaAnanda Mikola ÍrskoRalph FirmanMichael Devaney TalianskoEnrico ToccaceloMax Busnelli JaponskoHayanari Shimoda LibanonBasil ShaabanKhalil BeschirGraham RahalMalayziaAlex Yoong MexikoDavid Martinez HolandskoJos VerstappenJeroen Bleekemolen Nový ZélandMatt Halliday PortugalskoAlvaro ParenteCesar Campanico Južná AfrikaStephen SimpsonGavin Cronje ŠvajčiarskoNeel Jani USABryan Herta
Foto: Sutton Motorsport Images
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.