Bjorn Wirdheim se na letošek nedohodl s žádným týmem z ChampCar a zamíří do japonské Formule Nippon.
Bjorn debutoval loni v týmu HVM a i když boural trochu častěji než bylo obvyklé (a pro majitele a sponzory příjemné), jeho výkon byl hodnocen většinou poměrně pozitivně. Sezónu však nakonec nedokončil a 3 závody před koncem ho nahradil Ital Fabrizio del Monte.
Pro letošek se mu nepodařilo zajistit si angažmá v žádném z týmů ChampCar a z dalších možností si mezi Formulí GP2 a Nippon zvolil japonskou variantu. Zde nahradí v týmu Dandelion Richarda Lyonse. Jeho jméno zde zmiňuji, protože by mohl zamířit přesně opačným směrem. Lyons testoval s Rocketsports a velmi rád by získal v ChampCar angažmá.
Doufejme že pro Bjorna neskončí sezóna ve Formuli Nippon stejně jako pro Jarka Janiše, který se po několika nepovedených závodech s týmem rozloučil.
Foto: ChampCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?