Bjorn Wirdheim se na letošek nedohodl s žádným týmem z ChampCar a zamíří do japonské Formule Nippon.
Bjorn debutoval loni v týmu HVM a i když boural trochu častěji než bylo obvyklé (a pro majitele a sponzory příjemné), jeho výkon byl hodnocen většinou poměrně pozitivně. Sezónu však nakonec nedokončil a 3 závody před koncem ho nahradil Ital Fabrizio del Monte.
Pro letošek se mu nepodařilo zajistit si angažmá v žádném z týmů ChampCar a z dalších možností si mezi Formulí GP2 a Nippon zvolil japonskou variantu. Zde nahradí v týmu Dandelion Richarda Lyonse. Jeho jméno zde zmiňuji, protože by mohl zamířit přesně opačným směrem. Lyons testoval s Rocketsports a velmi rád by získal v ChampCar angažmá.
Doufejme že pro Bjorna neskončí sezóna ve Formuli Nippon stejně jako pro Jarka Janiše, který se po několika nepovedených závodech s týmem rozloučil.
Foto: ChampCar Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?