Jeden z předních týmů loňského šampionátu iSport International oznámil jméno svého druhého jezdce, kterým se stal Tristan Gommendy.
iSport International má již definitivní jezdeckou dvojici. Tristan Gommendy se připojil k dříve potvrzenému Ernesto Visovi a vedení stáje si od obou slibuje podobně silný rok, jako v případě Scotta Speeda, jenž bude letos závodit v F1 s týmem Toro Rosso.
Gommendy dokázal vítězit v každém šampionátu, ve kterém se objevil a loňské výkony ve World Series mu přinesly nabídku účasti při testech GP2, jež mu otevřely cestu ke startovnímu roštu.
„Tristana jsme nespustili loni z očí, je jezdcem, který vždy tlačil vůz k samému maximu za jakýchkoliv okolností, především pak v kvalifikacích. Při mokrých testech v Paul Ricard ukázal, že je špičkovým pilotem a já jsme přesvědčen, že rok 2006 může zakončit s vítězstvím na svém účtu,“ prohlásil šéf týmu Paul Jackson.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?