Jeden z předních týmů loňského šampionátu iSport International oznámil jméno svého druhého jezdce, kterým se stal Tristan Gommendy.
iSport International má již definitivní jezdeckou dvojici. Tristan Gommendy se připojil k dříve potvrzenému Ernesto Visovi a vedení stáje si od obou slibuje podobně silný rok, jako v případě Scotta Speeda, jenž bude letos závodit v F1 s týmem Toro Rosso.
Gommendy dokázal vítězit v každém šampionátu, ve kterém se objevil a loňské výkony ve World Series mu přinesly nabídku účasti při testech GP2, jež mu otevřely cestu ke startovnímu roštu.
„Tristana jsme nespustili loni z očí, je jezdcem, který vždy tlačil vůz k samému maximu za jakýchkoliv okolností, především pak v kvalifikacích. Při mokrých testech v Paul Ricard ukázal, že je špičkovým pilotem a já jsme přesvědčen, že rok 2006 může zakončit s vítězstvím na svém účtu,“ prohlásil šéf týmu Paul Jackson.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.