Fairuz Fauzy ukončil svoje účinkování v malajském národním projektu A1GP a plně se soustředí na získání angažmá v GP2 i pro svoji druhou sezonu.
Fauzy nastoupil loni k týmu DAMS jako přední jezdec F3, ale zatímco jeho kolega Lopez získal pro francouzskou stáj 36 bodů, Fauzy nebodoval ani jednou a jeho nejlepším umístěním bylo první nebodované místo při španělském závodu.
Přes loňský neúspěch se cítí jezdec lépe připraven, protože se již dostatečně seznámil s novými okruhy i monopostem Dallara.
Podle zpráv z Malajsie jedná Fairuz s týmem Super Nova o podpisu kontraktu pro rok 2006.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?