Súboje o popredné miesta v závere šprintu dvíhal divákov zo sedadiel. Verstappen prišiel svojou chybou o isté druhé miesto, Enge doplatil na nečistoty na trati.
Pod slnečným počasím sa v Južnej Afrike konali prvé preteky v roku 2006 a predpovede o dramatickom priebehu sa naplnili do poslednej zákruty ukončenej šachovnicovou zástavou.
Po štarte sa pretekárske čelo ustálilo v poradí Francúzsko, Holandsko, Česká republika, Veľká Británia, Švajčiarsko.
Jos Verstappen sa nechcel po vzniknutom chaose uspokojiť so svojim druhým miestom a pokúsil sa na hranici fyzikálnych vlastností prekonať prvého Francúza Premata. Svoje hranice prepískol a po miernom kontakte a hodinách sa už len sebakriticky búchal tento expilot F1 do hlavy.
Druhé miesto si tak za Prematom vybojoval Robbie Kerr z Veľkej Británie a ako posledné sa na pódium vošlo Švajčiarské auto. Bod za najrýchlejšie kolo si vybojoval tím Írska.
Durban - Južná Afrika - výsledky šprintu (PDF)
Foto: A1 Grand Prix Media, Sutton Motorsport Images, Minardi F1 Team
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?