Majitelé stáje Super Aguri Fernández Racing Aguri Suzuki a Adrián Fernández potvrdili za týmového pro sezonu 2006 jezdce Kosuke Matsuuru.
Kosuke Matsuura vstoupí s vozem č. 55 Panasonic ARTA Dallara/Honda/Firestone už do své třetí sezony v IndyCar Series.
"Jsem velmi potěšen, že mohu potvrdit pokračování naší účasti v IndyCar s Kosuke Matsuurou," říká Suzuki. "Kosuke získal za poslední dva roky mnoho zkušeností z oválových tratí a věřím tomu, že v našem týmu v nové sezoně předvede dobré výkony. Díky pokračující podpoře Panasonic a Autobacs se těším na další vzrušující sezonu..."Matsuura, pocházející z Aichi v Japonsku, přišel k Super Aguri Fernández Racing v roce 2004. Před tím působil v německém šampionátu Formule 3, kde se umístil v celkovém pořadí na druhém a pak třetím místě.
"Jsem velmi nadšen, že bude Kosuke opět závodit za náš tým," doplnil Adrian Fernández. "Kosuke překonal zklamání z loňské sezony, kdy jej potkávalo mnoho smůly. Myslím si, že jeho potenciál se ukáže v plné síle tento rok a já věřím, že jeho první vítězství je mu na dosah ruky."
Matsuura loni startoval ve všech 17ti závodech, pětkrát ovšem neviděl cílovou pásku. Nejlepším umístěním byly dvě šesté pozice z Infineon Raceway a Watkins Glen International.
Matsuura se svým týmem začne přípravu na novou sezonu už zítra a ve středu, kdy se roztočí kola při Open Test ve Phoenix International Raceway.
Super Aguri Fernández RacingFoto: Kosuke Matsuura
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?