Majitelé stáje Super Aguri Fernández Racing Aguri Suzuki a Adrián Fernández potvrdili za týmového pro sezonu 2006 jezdce Kosuke Matsuuru.
Kosuke Matsuura vstoupí s vozem č. 55 Panasonic ARTA Dallara/Honda/Firestone už do své třetí sezony v IndyCar Series.
"Jsem velmi potěšen, že mohu potvrdit pokračování naší účasti v IndyCar s Kosuke Matsuurou," říká Suzuki. "Kosuke získal za poslední dva roky mnoho zkušeností z oválových tratí a věřím tomu, že v našem týmu v nové sezoně předvede dobré výkony. Díky pokračující podpoře Panasonic a Autobacs se těším na další vzrušující sezonu..."Matsuura, pocházející z Aichi v Japonsku, přišel k Super Aguri Fernández Racing v roce 2004. Před tím působil v německém šampionátu Formule 3, kde se umístil v celkovém pořadí na druhém a pak třetím místě.
"Jsem velmi nadšen, že bude Kosuke opět závodit za náš tým," doplnil Adrian Fernández. "Kosuke překonal zklamání z loňské sezony, kdy jej potkávalo mnoho smůly. Myslím si, že jeho potenciál se ukáže v plné síle tento rok a já věřím, že jeho první vítězství je mu na dosah ruky."
Matsuura loni startoval ve všech 17ti závodech, pětkrát ovšem neviděl cílovou pásku. Nejlepším umístěním byly dvě šesté pozice z Infineon Raceway a Watkins Glen International.
Matsuura se svým týmem začne přípravu na novou sezonu už zítra a ve středu, kdy se roztočí kola při Open Test ve Phoenix International Raceway.
Super Aguri Fernández RacingFoto: Kosuke Matsuura
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?