Majitelé stáje Super Aguri Fernández Racing Aguri Suzuki a Adrián Fernández potvrdili za týmového pro sezonu 2006 jezdce Kosuke Matsuuru.
Kosuke Matsuura vstoupí s vozem č. 55 Panasonic ARTA Dallara/Honda/Firestone už do své třetí sezony v IndyCar Series.
"Jsem velmi potěšen, že mohu potvrdit pokračování naší účasti v IndyCar s Kosuke Matsuurou," říká Suzuki. "Kosuke získal za poslední dva roky mnoho zkušeností z oválových tratí a věřím tomu, že v našem týmu v nové sezoně předvede dobré výkony. Díky pokračující podpoře Panasonic a Autobacs se těším na další vzrušující sezonu..."Matsuura, pocházející z Aichi v Japonsku, přišel k Super Aguri Fernández Racing v roce 2004. Před tím působil v německém šampionátu Formule 3, kde se umístil v celkovém pořadí na druhém a pak třetím místě.
"Jsem velmi nadšen, že bude Kosuke opět závodit za náš tým," doplnil Adrian Fernández. "Kosuke překonal zklamání z loňské sezony, kdy jej potkávalo mnoho smůly. Myslím si, že jeho potenciál se ukáže v plné síle tento rok a já věřím, že jeho první vítězství je mu na dosah ruky."
Matsuura loni startoval ve všech 17ti závodech, pětkrát ovšem neviděl cílovou pásku. Nejlepším umístěním byly dvě šesté pozice z Infineon Raceway a Watkins Glen International.
Matsuura se svým týmem začne přípravu na novou sezonu už zítra a ve středu, kdy se roztočí kola při Open Test ve Phoenix International Raceway.
Super Aguri Fernández RacingFoto: Kosuke Matsuura
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?