Se vzrůstající popularitou ChampCar a se vzrůstající finanční náročností IRL se začínají objevovat spekulace o návratu některých jezdců či týmů, kteří šampionát opustili.
Již na konci minulého roku se hovořilo o týmu Target Chipa Ganassiho a jeho možném startě v posledním závodě v Mexiku, ale nakonec z toho nic nebylo. Nových informací mnoho není, ale zdá se že by se červené vozy mohly znovu objevit letos na tratích několika závodů ChampCar. Dalším možným navrátilcem je tým Andreti-Green, původně startující jako KOOL-Green. Ten letos přišel v IRL o status továrního týmu Hondy a s tím i o výraznou finanční podporu a tak se začíná poohlížet po možnostech levnějšího závodění. Mluví se ale spíše až o roce 2007, kdy se začne závodit s novými monoposty.
Do jezdeckého pole by se znovu rád zařadil Patrick Carpentier, jehož současný tým, Cheever Racing, přišel o hlavního sponzoru (firmu Red Bull) a proto svoji činnost v IRL ukončil. Nebude to mít ale lehké, protože o místo v ChampCar se zajímá mnoho dalších jezdců. Mezi ně patří i současný testovací jezdec McLarenu, Pedro de la Rosa. Ten by chtěl znovu závodit, ale dle jeho vlastních slov k tomu v F1 moc nevidí příležitost.
Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?