Se vzrůstající popularitou ChampCar a se vzrůstající finanční náročností IRL se začínají objevovat spekulace o návratu některých jezdců či týmů, kteří šampionát opustili.
Již na konci minulého roku se hovořilo o týmu Target Chipa Ganassiho a jeho možném startě v posledním závodě v Mexiku, ale nakonec z toho nic nebylo. Nových informací mnoho není, ale zdá se že by se červené vozy mohly znovu objevit letos na tratích několika závodů ChampCar. Dalším možným navrátilcem je tým Andreti-Green, původně startující jako KOOL-Green. Ten letos přišel v IRL o status továrního týmu Hondy a s tím i o výraznou finanční podporu a tak se začíná poohlížet po možnostech levnějšího závodění. Mluví se ale spíše až o roce 2007, kdy se začne závodit s novými monoposty.
Do jezdeckého pole by se znovu rád zařadil Patrick Carpentier, jehož současný tým, Cheever Racing, přišel o hlavního sponzoru (firmu Red Bull) a proto svoji činnost v IRL ukončil. Nebude to mít ale lehké, protože o místo v ChampCar se zajímá mnoho dalších jezdců. Mezi ně patří i současný testovací jezdec McLarenu, Pedro de la Rosa. Ten by chtěl znovu závodit, ale dle jeho vlastních slov k tomu v F1 moc nevidí příležitost.
Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?