Pořadatel šampionátu GP2 včera zveřejnil kompletní termínovou listinu testů a závodů pro letošní rok. Start sezony se uskuteční ve Španělsku a finále v Belgii.
Vše se spustí 22. února při prvním oficiálním testu na okruhu Paul Ricard, celkem čekají týmy a jezdce čtyři testy před startem samotné závodní sezony a jeden přesně v její polovině během letní přestávky. V plánu je 23 závodů ve dvanácti dějstvích a pouze v Monaku se pojede jediný jeden závod.
Oficiální kalendář 2006:T / Paul Ricard, 22-23 únor T / Paul Ricard, 16-17 březen T / Barcelona, 28-29 březen T / Valencie, 05-06 duben R1. Valencie, 08-09 duben R2. Imola, 21-23 duben R3. Nürburgring, 05-07 květen R4. Barcelona, 12-14 květenR5. Monako, 26-27 květenR6. Silverstone, 09-11 červen T / Paul Ricard, 27-28 červen TBC R7. Magny-Cours, 14-16 červenec R8. Hockenheimring, 28-30 červenec R9. Hungaroring, 04-06 srpen R10. Istanbul Park, 25-27 srpen R11. Monza, 08-10 říjen R12. Spa Francorchamps, 15-17 říjen
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?