Monfardini okouzlil francouzský DAMS

Monfardini, Ferdinando
Monfardini, Ferdinando, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 7. ledna 2006 20:48
Sdílej:

Ferdinanda Monfardiniho potvrdil tým z Le Mans jako jednoho ze svých dvou závodních pilotů pro sezonu 2006. Společně získané body v Itálii sehrály důležitou roli.

Italský pilot má za sebou rozporuplnou sezonu. Po nepříliš úspěšném působení u týmu Durango ve stínu Clivia Piccioneho skončilo jeho angažmá předčasně. Poměrně překvapivě však zaskočil u Coloni a DAMS, ale prosadil se jen při svém posledním a jediném startu za DAMS v Monze. Týmu Jeana Paula Driota získal body za osmé místo v delším sobotním závodě a čtvrté místo v nedělním sprintu.

"Měli jsme tři příležitosti otestovat si Ferdinanda, který byl součástí našeho užšího výběru pro rok 2006, neboť má za sebou roční zkušenosti v GP2 a nějaké zajímavé výsledky. Při testech byl tým s jeho prací velmi spokojen a to rozhodlo o rychlém podpisu smlouvy," prohlásil Driot.

Technický ředitel stáje Boullier ocenil Monfardiniho rychlost a výbornou zpětnou vazbu. Jezdec neopomenul poděkovat sponzorům a stáji DAMS za podporu a příležitost. Slíbil na oplátku plné pracovní nasazení...

Foto: www.gp2series.com

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.