Ferdinanda Monfardiniho potvrdil tým z Le Mans jako jednoho ze svých dvou závodních pilotů pro sezonu 2006. Společně získané body v Itálii sehrály důležitou roli.
Italský pilot má za sebou rozporuplnou sezonu. Po nepříliš úspěšném působení u týmu Durango ve stínu Clivia Piccioneho skončilo jeho angažmá předčasně. Poměrně překvapivě však zaskočil u Coloni a DAMS, ale prosadil se jen při svém posledním a jediném startu za DAMS v Monze. Týmu Jeana Paula Driota získal body za osmé místo v delším sobotním závodě a čtvrté místo v nedělním sprintu.
"Měli jsme tři příležitosti otestovat si Ferdinanda, který byl součástí našeho užšího výběru pro rok 2006, neboť má za sebou roční zkušenosti v GP2 a nějaké zajímavé výsledky. Při testech byl tým s jeho prací velmi spokojen a to rozhodlo o rychlém podpisu smlouvy," prohlásil Driot.
Technický ředitel stáje Boullier ocenil Monfardiniho rychlost a výbornou zpětnou vazbu. Jezdec neopomenul poděkovat sponzorům a stáji DAMS za podporu a příležitost. Slíbil na oplátku plné pracovní nasazení...
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?