Přední tým šampionátu GP2 potvrdil jako jednoho ze svých jezdců Ernesta Visa, který letos absolvoval poměrně obtížnou debutovou sezonu s týmem BCN Competicion.
Zatímco v úvodu sezony z testů rychlý Viso zklamal a dlouho se s týmem i vozem hledal, v závěru roku patřil k nejrychlejším a především v Belgii se mu velmi dařilo. V hodnocení jezdců skončil nakonec po třech pódiových umístěních těsně za první desítkou.
Sedačku mu pomyslně uvolnil Scott Speed, který zamířil po celkovém čtvrtém místě do Formule 1. V tuto chvíli má tým iSport International potvrzeného pouze jednoho jezdce.
"Ernesta znám už pár let a vždy mne fascinoval svým zápalem a snahou o úspěch," uvedl v tiskovém prohlášení šéf stáje Paul Jackson. "Byli jsme stále v kontaktu a v posledních měsících jsme spolu mluvili o možné spolupráci pro rok 2006 konkrétněji. Jsem rád, že byla jednání oboustranně tak rychle ukončena a věřím v naše silné partnerství."
"Je skvělé být v sezoně 2006 ve špičkovém týmu. Znám Paula a jsem přesvědčen, že budeme spolupracovat výborně. Odvedu na dráze 100% a vím, že tým udělá to samé," dodal Ernesto Viso.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.