Přední tým šampionátu GP2 potvrdil jako jednoho ze svých jezdců Ernesta Visa, který letos absolvoval poměrně obtížnou debutovou sezonu s týmem BCN Competicion.
Zatímco v úvodu sezony z testů rychlý Viso zklamal a dlouho se s týmem i vozem hledal, v závěru roku patřil k nejrychlejším a především v Belgii se mu velmi dařilo. V hodnocení jezdců skončil nakonec po třech pódiových umístěních těsně za první desítkou.
Sedačku mu pomyslně uvolnil Scott Speed, který zamířil po celkovém čtvrtém místě do Formule 1. V tuto chvíli má tým iSport International potvrzeného pouze jednoho jezdce.
"Ernesta znám už pár let a vždy mne fascinoval svým zápalem a snahou o úspěch," uvedl v tiskovém prohlášení šéf stáje Paul Jackson. "Byli jsme stále v kontaktu a v posledních měsících jsme spolu mluvili o možné spolupráci pro rok 2006 konkrétněji. Jsem rád, že byla jednání oboustranně tak rychle ukončena a věřím v naše silné partnerství."
"Je skvělé být v sezoně 2006 ve špičkovém týmu. Znám Paula a jsem přesvědčen, že budeme spolupracovat výborně. Odvedu na dráze 100% a vím, že tým udělá to samé," dodal Ernesto Viso.
Foto: www.gp2series.com
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.