Přední tým šampionátu GP2 potvrdil jako jednoho ze svých jezdců Ernesta Visa, který letos absolvoval poměrně obtížnou debutovou sezonu s týmem BCN Competicion.
Zatímco v úvodu sezony z testů rychlý Viso zklamal a dlouho se s týmem i vozem hledal, v závěru roku patřil k nejrychlejším a především v Belgii se mu velmi dařilo. V hodnocení jezdců skončil nakonec po třech pódiových umístěních těsně za první desítkou.
Sedačku mu pomyslně uvolnil Scott Speed, který zamířil po celkovém čtvrtém místě do Formule 1. V tuto chvíli má tým iSport International potvrzeného pouze jednoho jezdce.
"Ernesta znám už pár let a vždy mne fascinoval svým zápalem a snahou o úspěch," uvedl v tiskovém prohlášení šéf stáje Paul Jackson. "Byli jsme stále v kontaktu a v posledních měsících jsme spolu mluvili o možné spolupráci pro rok 2006 konkrétněji. Jsem rád, že byla jednání oboustranně tak rychle ukončena a věřím v naše silné partnerství."
"Je skvělé být v sezoně 2006 ve špičkovém týmu. Znám Paula a jsem přesvědčen, že budeme spolupracovat výborně. Odvedu na dráze 100% a vím, že tým udělá to samé," dodal Ernesto Viso.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?