Prezident Indianapolis Motor Speedway Joie Chitwood potvrdil, že se pro příští ročník slavného amerického závodu Indy500 nově zavedený harmonogram závodního podniku měnit nebude.
"Změny, jež jsme představili v sezoně 2005, napomohly vytvoření jednoho z nejhodnotnějších květnů na okruhu Indianapolis v jeho historii. Fanoušci, jezdci a závodní týmy byli velmi spokojeni, je tedy logické ve formátu pokračovat i v roce 2006, kdy se uskuteční už 90. závod Indy500," prohlásil Joie Chitwood.
Slavný závod bude rozložen do několika částí. Poprvé se na okruhu představí 7. a 8. května jezdci, kteří v závodě dosud nestartovali. Čtyřdenní kvalifikace bude probíhat 13., 14., 21. a 22. května. Závod bude odstartován 28. května úderem dvanácté hodiny tamního času.
Foto: Fernandez Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?