Prezident Indianapolis Motor Speedway Joie Chitwood potvrdil, že se pro příští ročník slavného amerického závodu Indy500 nově zavedený harmonogram závodního podniku měnit nebude.
"Změny, jež jsme představili v sezoně 2005, napomohly vytvoření jednoho z nejhodnotnějších květnů na okruhu Indianapolis v jeho historii. Fanoušci, jezdci a závodní týmy byli velmi spokojeni, je tedy logické ve formátu pokračovat i v roce 2006, kdy se uskuteční už 90. závod Indy500," prohlásil Joie Chitwood.
Slavný závod bude rozložen do několika částí. Poprvé se na okruhu představí 7. a 8. května jezdci, kteří v závodě dosud nestartovali. Čtyřdenní kvalifikace bude probíhat 13., 14., 21. a 22. května. Závod bude odstartován 28. května úderem dvanácté hodiny tamního času.
Foto: Fernandez Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?