Jerez - 2. den: Lewis Hamilton, vítěz evropské série F3 sezony 2005 splnil očekávání, když zajel nejrychlejší čas druhého dne testů na okruhu v Jerezu.
Lewis Hamilton, vítěz evropského šampionátu F3 při svém debutu v monopostu GP2 Series Dallara Renault zajel nejrychlejší čas posledního dne zimních testů na okruhu v Jerezu.
Přestože to byla jeho první zkušenost s vozem Dallara Renault V8, dokázal se s tímto monopostem rychle sžít a hned dopoledne zajel nejrychlejší čas. Pokořil druhého Nelsona Piqueta Jr o čtvrt sekundy. Nicolas Lapierre skončil třetí.
Clivio Piccione pokračoval v dobrých časech i v poslední den a s vozem týmu ISport International dosáhl čtvrtého času.
Týmy budou moct opět otestovat techniku a jezdce při dalším testování, které bude probíhat začátkem prosince na francouzském okruhu v Le Castellet, kde se nová serie před dvěma roky zrodila.
Výsledky 2. dne - Jerez:
1 Lewis HAMILTON ART GRAND PRIX 26 1:28.657 2 Nelson PIQUET JR. PIQUET SPORTS 28 1:28.887 3 Nicolas LAPIERRE ARDEN INTERNATIONAL 34 1:28.903 4 Clivio PICCIONE ISPORT INTERNATIONAL 22 1:29.121 5 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 21 1:29.259 6 Adam CARROL SUPER NOVA INTERNATIONAL 27 1:29.415 7 Ernesto VISO COLONI MOTORSPORT 28 1:29.473 8 Adrian VALLES BCN COMPETICION 41 1:29.570 9 Hiroki YOSHIMOTO ISPORT INTERNATIONAL 25 1:29.586 10 Ferdinando MONFARDINI DAMS 25 1:29.611 11 Andreas ZUBER ART GRAND PRIX 23 1:29.721 12 Luca FILIPPI COLONI MOTORSPORT 16 1:29.786 13 Michael AMMERMULLER ARDEN INTERNATIONAL 42 1:29.944 14 Gianmaria BRUNI DURANGO 22 1:29.996 15 Olivier PLA DPR 28 1:30.023 16 Alexandre NEGRAO PIQUET SPORTS 38 1:30.045 17 Jose M. LOPEZ RACING ENGINEERING 34 1:30.131 18 James ROSSITER DAMS 30 1:30.354 19 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 14 1:30.611 20 Maro ENGEL DPR 37 1:30.860 21 Pastor MALDONADO DURANGO 31 1:31.290 22 Alejandro NUÑEZ RACING ENGINEERING 28 1:31.767 23 Bruce JOUANNY SUPER NOVA INTERNATIONAL 16 1:32.119
Foto: GP2 Series
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?