Jerez - 2. den: Lewis Hamilton, vítěz evropské série F3 sezony 2005 splnil očekávání, když zajel nejrychlejší čas druhého dne testů na okruhu v Jerezu.
Lewis Hamilton, vítěz evropského šampionátu F3 při svém debutu v monopostu GP2 Series Dallara Renault zajel nejrychlejší čas posledního dne zimních testů na okruhu v Jerezu.
Přestože to byla jeho první zkušenost s vozem Dallara Renault V8, dokázal se s tímto monopostem rychle sžít a hned dopoledne zajel nejrychlejší čas. Pokořil druhého Nelsona Piqueta Jr o čtvrt sekundy. Nicolas Lapierre skončil třetí.
Clivio Piccione pokračoval v dobrých časech i v poslední den a s vozem týmu ISport International dosáhl čtvrtého času.
Týmy budou moct opět otestovat techniku a jezdce při dalším testování, které bude probíhat začátkem prosince na francouzském okruhu v Le Castellet, kde se nová serie před dvěma roky zrodila.
Výsledky 2. dne - Jerez:
1 Lewis HAMILTON ART GRAND PRIX 26 1:28.657 2 Nelson PIQUET JR. PIQUET SPORTS 28 1:28.887 3 Nicolas LAPIERRE ARDEN INTERNATIONAL 34 1:28.903 4 Clivio PICCIONE ISPORT INTERNATIONAL 22 1:29.121 5 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 21 1:29.259 6 Adam CARROL SUPER NOVA INTERNATIONAL 27 1:29.415 7 Ernesto VISO COLONI MOTORSPORT 28 1:29.473 8 Adrian VALLES BCN COMPETICION 41 1:29.570 9 Hiroki YOSHIMOTO ISPORT INTERNATIONAL 25 1:29.586 10 Ferdinando MONFARDINI DAMS 25 1:29.611 11 Andreas ZUBER ART GRAND PRIX 23 1:29.721 12 Luca FILIPPI COLONI MOTORSPORT 16 1:29.786 13 Michael AMMERMULLER ARDEN INTERNATIONAL 42 1:29.944 14 Gianmaria BRUNI DURANGO 22 1:29.996 15 Olivier PLA DPR 28 1:30.023 16 Alexandre NEGRAO PIQUET SPORTS 38 1:30.045 17 Jose M. LOPEZ RACING ENGINEERING 34 1:30.131 18 James ROSSITER DAMS 30 1:30.354 19 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 14 1:30.611 20 Maro ENGEL DPR 37 1:30.860 21 Pastor MALDONADO DURANGO 31 1:31.290 22 Alejandro NUÑEZ RACING ENGINEERING 28 1:31.767 23 Bruce JOUANNY SUPER NOVA INTERNATIONAL 16 1:32.119
Foto: GP2 Series
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.