Jerez - 1. den odpoledne: Mistr britské Formule 3 Alvaro Parente zajel nejrychlejší čas středečního odpoledního testu.
Ve středečním odpoledním testu ovládl nejlepší příčku Alvaro Parente, který pokračoval v dobré jízdě z dopoledního testování za tým ART Grand Prix. Zajel o necelé dvě desetiny rychlejší čas, než Brazilec Lucas Di Grassi s vozem týmu Campos Racing, který se oproti dopolední jízdě zlepšil, když vytáhl svůj čas na druhou pozici.
Clivio Piccione a Nelson Piquet Jr, jezdci sezony 2005 zajeli třetí a čtvrtý čas. Pozornost se nyní zameřila na další den, kdy měl na závodní trať nastoupit letošní mistr Evropské serie F3 Lewis Hamilton. Hamilton měl nastoupit do vozu č. 9 týmu ART Grand Prix.
Výsledky 1. dne odpoledne - Jerez:
1
Alvaro PARENTE ART GRAND PRIX 23 1:29.547 2 Lucas DI GRASSI CAMPOS RACING 21 1:29.671 3 Clivio PICCIONE ISPORT INTERNATIONAL 16 1:29.690 4 Nelson PIQUET JR. PIQUET SPORTS 31 1:30.134 5 Franck PERERA ARDEN INTERNATIONAL 15 1:30.208 6 Hiroki YOSHIMOTO ISPORT INTERNATIONAL 28 1:30.229 7 Ernesto VISO COLONI MOTORSPORT 20 1:30.236 8 Gianmaria BRUNI DURANGO 32 1:30.243 9 Borja GARCIA BCN COMPETICION 18 1:30.280 10 Michael AMMERMULLER ARDEN INTERNATIONAL 39 1:30.366 11 James ROSSITER SUPER NOVA INTERNATIONAL 17 1:30.509 12 Andreas ZUBER ART GRAND PRIX 34 1:30.715 13 Alexandre NEGRAO PIQUET SPORTS 40 1:31.001 14 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 37 1:31.056 15 Pastor MALDONADO DURANGO 23 1:31.082 16 Ferdinando MONFARDINI DAMS 29 1:31.120 17 Luca FILIPPI COLONI MOTORSPORT 8 1:31.287 18 Javier VILLA RACING ENGINEERING 25 1:31.375 19 Alejandro NUÑEZ RACING ENGINEERING 28 1:32.295 20 Olivier PLA DPR 6 1:32.628 21 Maro ENGEL DPR 26 1:32.792 22 Bruce JOUANNY SUPER NOVA INTERNATIONAL 20 1:33.112 23 Geido VAN DER GARDE DAMS 17 1:33.392Foto: GP2 SeriesMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.