Jerez - 1. den odpoledne: Mistr britské Formule 3 Alvaro Parente zajel nejrychlejší čas středečního odpoledního testu.
Ve středečním odpoledním testu ovládl nejlepší příčku Alvaro Parente, který pokračoval v dobré jízdě z dopoledního testování za tým ART Grand Prix. Zajel o necelé dvě desetiny rychlejší čas, než Brazilec Lucas Di Grassi s vozem týmu Campos Racing, který se oproti dopolední jízdě zlepšil, když vytáhl svůj čas na druhou pozici.
Clivio Piccione a Nelson Piquet Jr, jezdci sezony 2005 zajeli třetí a čtvrtý čas. Pozornost se nyní zameřila na další den, kdy měl na závodní trať nastoupit letošní mistr Evropské serie F3 Lewis Hamilton. Hamilton měl nastoupit do vozu č. 9 týmu ART Grand Prix.
Výsledky 1. dne odpoledne - Jerez:
1
Alvaro PARENTE ART GRAND PRIX 23 1:29.547 2 Lucas DI GRASSI CAMPOS RACING 21 1:29.671 3 Clivio PICCIONE ISPORT INTERNATIONAL 16 1:29.690 4 Nelson PIQUET JR. PIQUET SPORTS 31 1:30.134 5 Franck PERERA ARDEN INTERNATIONAL 15 1:30.208 6 Hiroki YOSHIMOTO ISPORT INTERNATIONAL 28 1:30.229 7 Ernesto VISO COLONI MOTORSPORT 20 1:30.236 8 Gianmaria BRUNI DURANGO 32 1:30.243 9 Borja GARCIA BCN COMPETICION 18 1:30.280 10 Michael AMMERMULLER ARDEN INTERNATIONAL 39 1:30.366 11 James ROSSITER SUPER NOVA INTERNATIONAL 17 1:30.509 12 Andreas ZUBER ART GRAND PRIX 34 1:30.715 13 Alexandre NEGRAO PIQUET SPORTS 40 1:31.001 14 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 37 1:31.056 15 Pastor MALDONADO DURANGO 23 1:31.082 16 Ferdinando MONFARDINI DAMS 29 1:31.120 17 Luca FILIPPI COLONI MOTORSPORT 8 1:31.287 18 Javier VILLA RACING ENGINEERING 25 1:31.375 19 Alejandro NUÑEZ RACING ENGINEERING 28 1:32.295 20 Olivier PLA DPR 6 1:32.628 21 Maro ENGEL DPR 26 1:32.792 22 Bruce JOUANNY SUPER NOVA INTERNATIONAL 20 1:33.112 23 Geido VAN DER GARDE DAMS 17 1:33.392Foto: GP2 Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?