Vedení seriálu zvažuje nahradit dosavadní letmé starty startem pevným. Hlavním cílem je redukce rizika a zvýšení bezpečnosti.
Kevin Kalkhoven vysvětluje úvahu tím, že na rozdíl od letmého startu budou mít vozy na konci startovní rovinky výrazně menší rychlost, čímž bude případná nehoda méně nebezpečná.
Jedním z problémů jsou však používané vozy. Loly s motory Cosworth nejsou schopny stát potřebně dlouhou dobu před startovním manévrem, aniž by nedošlo k přehřátí motorů. Také šířka závodních okruhů není pro pevné starty v drtivé většině případů dostatečná.
Nové vozy Panoz pro sezonu 2007 by však už měly být konstruovány i pro pevný start.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?